torsdag 27 november 2008

Torsdag

Ja då har snart hela den här veckan snart gått osså.
Inte klokt så snabbt tiden går.
Snart jul o nyår...sen e de dags att fylla år o lillfisen ska bli 3ÅR!!!
Kan inte fatta att de redan har gått 3år sen jag blev mamma.
Men men...bara ja slipper känna mig gammal så...hehe!
Idag har de inte blevit nån bebis för brodern min o linda.
Men de e inte långt ifrån.....tycker bara synd om linda som har fått pinvärkar som jag! För de e inget jag ens önskar fiender.
Men hoppas bara att det snart e över!
Blev att jag stack till praktik idag fast jag hade tryck i huvudet.
Men idag kunde jag varfall stå på benen. Råka bli så yr att jag snubbla igår o slog i benet, så nu har man ett fint blåmärke där!
Men måste ta mig i kragen o kolla upp mig.....finns juh även annat som inte e som de ska eller som känns rätt.
Annars har jag fått gjort klart min klänning till jaz på praktiken.
Annars har dagen varit lugn tycker ja....
Efter praktik var de bara att hämta hjärtat på dagis...sen hem o äta lite.
Sen satt vi o mös jag o jaz tills snutt o gizmo kom hem!
Sen blev de att jag tvätta ett par maskiner o hängde upp de! Plocka även undan lite i hallen.
Ska försöka få ner lite saker i förrådet för alla saker som står överallt får ja panik på snart här!
Hmm...annars blir de kanske springhill imorn en sväng efter jobb!
Men de återstår att se.
På Lördag e de varfall springhill i vilket fall som helst....o på lördag kommer mamma o kanske pappa hit!
Blir lite bak med pepparkakor med jaz då...
Kanske nåt mer om inte tiden tickar iväg!
Sen på Söndag blir de julskyltning i stan....ska bli mysigt att gå på.
Håller bara tummarna på att vädret håller sig så det inte regnar.
Ja de e väl lite vad som kommer hända i helgen.
Neh nu ska ja se te att komma i säng så ja orkar med dagen som kommer imorn osså.
Men ta hand om er!
JUST DE!!!
Får juh inte glömma o berätta att även min mamma nu har skaffat blogg o har adressen
Puss o Kram på er alla!

0 kommentarer: