onsdag 12 november 2008

onsdags kväll...

Ja då e kvällen kommen o har fått gjort massor känns de som!
Fick diskat undan, postat papper till dagis, postat en sak till oriflame, vattnat blommorna, varit ute med gizmo, plockat undan, tvättat 2 maskiner, duschat, varit i åsljunga o städat lite i huset, lagat äpplepaj.
Svärföräldrarna var osså med i huset...alltid lika kul o träffa de. O sicken god mat de bjöd på *mums* Riktigt god mat ....hehe, får tigga recepten sen!
Zezze e juh svag för kyckling....
Annars blev de kaffe på de, sen var de hemfärd som gällde för vår del.
Lillan skulle hämtas hos sin pappa, så de var hem o bege sig dit bort sen!
Väl hemma hade snutt tömt bilen bra...
Gick upp o gjorde lillan redo för sängen. Blev hon lekte lite med gizmo sen somna hon gott.
Själv så blev de äpplepaj med vanlijsås för mig o fredde.
Efter de blev de plock för snutt i sitt datarum o jag har satt mig här för att blogga lite.
Blir även att jag drar ut med lilleman en runda sen så han e kissad för natten.
Sen imorn blir de att dra in te min älskade granne
*saknar*
Var juh ett tag sen vi sågs o bara satt ner o drack vårt älskade kaffe!
Kan juh säga att nettan e juh bästa grannen ever! Har alltid lika jävla kul med henne.
Så den dagen hon sa att hon skulle flytta var de inga glada miner :( ville juh att min flicka skulle bo här! Men men, livet har sin gång!
Annars ska lillan te busfabriken imorn med sin kusin, sen ska ja se hur länge de blir där! För vi hade tänkt dra te huset o försöka bli av med de mesta där!
Där e inte så mycke kvar, men de behövs juh slängas!
Men som sagt uppdaterar jag mig imorn.
Ha de gott o ta hand om er!
Poss o Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det gick ju bra att ha fått rensat lite i huset, jag e så glad att jag har dig..Älskar dig så mycket..

Äpplepajen var jättegod mums mums!!!

Love u Pussar

* Karin * sa...

Kul att träffa dig med, kul att du tyckte om maten. Klart du skall få recepten. Hörde att Jaz fått magsjuka, synd om er allihopa, hoppas att hon snart blir bra.
Kramar