onsdag 5 november 2008

onsdagen..


Ja då är dagen snart slut.

Efter jag hade varit o lämnat sulkyn o ombytet på dagis idag så gick jag hem för att försöka komma i ro o vila lite, men de gick inte.

Inte förrens vid halv fyra börja mina ögon gå i kors! Så då slockna jag.

Vid halv fem var snutten hemma o då hörde jag bara en röst som sa...ska du gå upp nu älskling så vi kan åka.

Med ögonen i kors så var de bara att klä sig o bege sig.

Snutten skulle inom claes ohlsson o ha något till sin stationära data så han kunde få igång den.

Passade även på att sticka inom spelbutiken på väla, för snuttis vill köpa ett bilspel så jag blev nöjd över utbudet till hans xbox.

Så det blev ett bilspel...hehe!*tack älskling*

Efter väla begav vi oss mot maxi där snutt skulle ha annan mat te gizmo.

Han var inte så glad för kycklingsmak, så de blev kött denna gången.

Blev även mjukfoder o tuggpinnar till lillbebisen.

Precis när vi stod i kassan fick ja mess från syrran där hon skrev o fråga om ja kunde hålla henne sällskap på maxi.

Så vi gick bara ut o lämna kassen sen stod vi där o prata under tiden vi vänta på binis.

Efter några minuter ringer hon o säger att hon står vid entren o väntar, så vi går dit o håller henne sällkap.

Blev att vi köpte nåt gott till oss själva under andra rundan i affären.

Sen begav vi oss hem....

När vi skulle parkera stod en mysko bil med 2 personer i. Varav killen som smög i vägen med bilen såg väldigt nerdrogad ut...Polisen stod ute vid äldreboendet så fredde gick dit o sa till.

Såg bilen cirkulera några varv inne på parkeringen, sen tappa vi bort den.

Under tiden snutt gick o sa till de gick ja upp o packa av kassen. Sen kände ja för att ta en varm dusch så de gjorde jag.

Efter duschen gick snutt ut o hämta däckena han köpt åt jessika.

Under tiden han var ute så blev de kontakt med musse. Jaz skulle hämtas vid dagis, så ja klädde på mig o skulle precis gå när fredde kom in igen.

Så han ville haka på....Så vi tog gizmo med oss och gick ut.

Hann ner till vändzonen så kom linda där med Jaz.

Jazmine ville gunga o eftersom gizmo var med så sa ja att då kan vi alla gå en runda ....

Så vi gick en runda allihop.

Men när vi stanna till för att gunga så ville snutt hem med gizmo, för fredde hade fått nåt i foten.

Så jag o jazmine stanna ute en liten extrastund så hon fick gunga av sig en stund.

Sen begav vi oss osså hem.

Väl hemma börja jag på maten som skulle bli taco´s.

Under tiden jag står o lagar mat kommer snutt ut i köket o frågar om jag älskar han!?

Förvånad som man blir så höjde jag på ögonbrynen :S Klart jag älskar dej snutt...

Men med de orden börja de mala i huvudet...hade jag gjort nåt? sagt nåt? varför fick ja en sån fråga? Hmm, fredde till pepparkvarn har nog lite väl mycke i huvudet...vet bara inte hur ja ska hjälpa han för tillfället.

Kändes som en puff i ryggen...räcker ja inte till?

Hmm, får nog grubbla över de i natt. Fick även en annan fråga men den tänker ja inte skriva här.

Men med dessa rader ängnade till fredde min snuttis.

(Fredrik du har inget att oroa dej för. Jag älskar dig o det är du som har mitt hjärta.

Du e söt, omtänksam o snäll o de vet du. Grubbla inte över annat. Oki! *poss*)

Så då fortsätter ja...

Annars blev de att vi käka o kolla tv.

Sen efter maten blev det den vanliga effekten på mina 2 gryn. De båda somna.

Fredde i soffan o jaz på sitt rum.

O nu sitter jag här o kollar tv och bloggar.

Ska snart ut med gizmo en sista runda, sen ska ja nanna kudden.

Har en del man ska göra imorn...men lär bli att jag får dricka en kanna kaffe för att orka..haha.

Neh nu ska ja packa ihop sakerna o bege mig ut.

Men sov gott o take care!

Possen o kramen på er!

2 kommentarer:

sofia sa...

hej zezze....du låter osm du har så roligt liv =) blir lite smådepp när man är ensam själv, men du har mist vikt va? ser sån ut på bilderna.....puss på dig

Anonym sa...

jag Älskar dig oxå gumman!!