torsdag 6 november 2008

¤ Torsdag ¤


Ja då e de snart helg...men kommer ha massa o göra ändå.

Brukar bli så...

Har redan dåligt samvete....för när ja vakna imorse så kände jag av min migrän. O på grund av att jag har mått som jag har gjort de senaste dagarna så har de inte blevit nåt gjort här :(

Så efter ja lämnat jaz la ja mig direkt. Hade hoppats på att migränen skulle vara borta när ja vakna upp igen en stund senare, men så va inte fallet. nu mådde ja illa osså :(
Men gick upp för va tvungen o gå ut med gizmo, sen efter de var de bara att hämta lillan på dagis.

Efter dagis gick ja o jaz te bageriet för att handla bulle, men de dög inte åt jaz idag o inte nån kaka heller. För idag var de kyckling o baguette hon ville ha...så de fick bli en sådan...

Hade tänkt fika den när vi kom hem, men var helt slut o mådde skitkasst, även lillan va trött så vi gick o la oss.

Först nu känns de som ja börjar bättra mig... *tack o lov* Men hoppas bara de håller i sig.

Ska varfall försöka få nåt i magen så kanske ja mår lite bättre.

Har juh inte kunnat få i mig nåt på hela dagen.

Neh nu ska ja till köka o snoka ....men skriver nog en blogg till ikväll!

*poss o kram på er*

1 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas att du snart känner dig piggare,tänker på er. kramar karin och lars