måndag 3 november 2008

~ funderingar ~


Ja då sitter man här o har sina funderingar..

Allt har blevit så konstigt de sista dagarna..

Men mest efter gårdagen märkte jag av de...

Snutten var i huset och fick träffa jessika, o det var juh ett tag sen de sågs.

Vet att de prata en del, men om just vad vet jag inte.

Vet bara att snutt va väldigt frånvarande igår :S

Vet att snutten min har haft ett lika långt förhållande som jag innan, o vet att det är jobbigt att bryta upp.

Men tror inte de har fått avslutat de riktigt än. Vet att de kommer ta sin tid att komma över en sån sak, o vet att allt har gått snabbt fram...

Men jag tänker hålla mig i bakhållet o låta de få ta sin tid....

Vill inte förstöra nåt!

Annars har man haft lite funderingar på framtiden...

Vill bara ha ett arbete...men som de känns nu så har jag börjat tänka på att sätta mig vid skolbänken igen o läsa.

Har sagt att jag verkligen inte vill de (skoltrött), men just nu ser ja ingen annan utväg...

Tror att de blir inom vård o omsorg denna gång.

Verkar vara ganska lätt att få arbete inom de.

Men som sagt, det är juh en sak jag får ta o kolla upp.

Annars kommer dagen bli någerlunda lugn. Efter dagis ska jag o jaz till stan o lämna ett papper på ams där ja ska visa vilka arbeten de e ja sökt.

Hmm , ja sen har ja en känsla av att de kommer bli fler bloggar idag, men de märker vi.

Nu ska ja se till att göra nåt annat, men take care!

Puss o Kram


Älskar er fredrik o jazmine! <3>


O tack alla ni vänner som finns, älskar er osså, ni e guld värda!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar dig oxå zezze <3 pussar

Anonym sa...

Jag tror du skulle passa inom vård och omsorg du är så social och omtänksam, och vill alla väl. Och inom vården finns det ju alltid jobb,från ungdom (olika handikapp), jobba på sjukhus, vårdcentraler till ädreboende.
kramis karin

Anonym sa...

Jag tycker oxå att du skall kika lite närmare på det där med att läsa inom vård och omsorg. Vårat avlånga land kommer och gör redan att skrika efter personal inom vården och själv satte jag mig på skolbänken när jag var 31 och läste till undersköterska och det var så kul att jag nästan läste vidare till sjuksköterska. Men eter att ha jobbat som undersköterska så tyckte jag att det var det jag ville göra i fortsättningen. Hoppas du kommer till ro med vad du vill hitta på i framtiden :) Kram Annelie /Snutts storsiss ;)