onsdag 12 november 2008

onsdags middag


Onsdag idag o mitt i veckan.

Börja med att gå upp halv nio i morse. Skulle ringa dagis o säga att de var inte jag som hämta o lämna idag.

Sen var de bara att somna om för min del.

Sen sov jag vidare en timme, sen var de upp o sätta på lite kaffe.

Blev att jag satte mig med mitt oriflame o fixa lite saker med de.

Sen satte jag igång en maskin o börja med lite annat papper som behövde fixas.

Efter de begav jag o gizmo oss ut på en runda....passade även på att posta lite av papperna som behövde komma iväg.

När vi var tebax var de att hänga upp maskinen o starta en ny!

Sen nu sitter jag här o bloggar.

Blir en kopp kaffe till misstänker jag, sen ska jag se vad ja hinner få gjort här.

Här e alltid massa att göra :P hehe...

Sen i eftermiddag när snutt kommer hem ska vi åka till huset o fixa. Ska se vad vi hinner få undan. Även träffa svärföräldrarna en runda.

Sen blir de hämta lillan på vägen tebax.

Men skriver senare misstänker jag!

Sen ni som bloggar, där e juh en del som behöver uppdatera sig, hehe, så klaga inte på mig längre!

Poss o Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig bild på Gizmo :) Han ser ut att trivas prima hos dig. En hund har oerhört lätt att anpassa sig och här verkar det gå som en dans :)

Underbar bild på lillan i föregående inlägg. Kaffe på morgonen är nog det godaste kaffet på hela dagen ;) Ciao /Annelie

Anonym sa...

Nu har vi inte många dagar kvar till vi ska upp till götet



Pussar