onsdag 5 november 2008

# Onsdag #


Ja då vart de onsdag idag..

Var o lämna lillan på dagis, sen gick ja till bageriet o handla ett par bullar.

Skulle testa käka frukost o se om de hjälpte min trötthet.

Så blev jag käka bulle o tog en kopp kaffe, sen drack ja även en red bull på de.

O kan juh säga att de pigga juh upp lite.

Men ska inte behöva göra de varje dag...

Varfall efter frukost var de dax för mig o gizmo att gå ut o leka. Så vi gick till fredriksdal där han fick springa lös ett tag, o de va nåt han tyckte va skitkul.

Fick springa efter pinnen o söka lite.

Eter lekstunden med gizmo begav vi oss mot drottninghög o vårt ghetto igen.

Väl hemma blev de att lägga in lite bilder från vår stund på fredde, sen nu bloggar ja.

Snart e de dax att ta sulkyn o ett ombyte till lillan o möta henne på dagis där hennes pappa ska hämta henne.

Hon ska vara där ett tag idag.

Sen så blir de för min del att vila o plocka undan tror ja...

Sen kommer snutt i eftermiddag, o då ska vi en sväng till väla där fredde ska inom claes ohlsson tror ja de va.

Men ska bli så skönt att komma ut lite.

Man har juh som sagt haft tankarna på allt annat här hemma.

Neh nu ska ja ta o fixa de ja skulle sen e de dax att bege sig igen.

Take care alla...


pussen o kramen på er!


*i´m out!*

2 kommentarer:

Anonym sa...

skönt att han har fått springa av sig, och att han har det roligt.

Anonym sa...

nu var jag där igen och glömde en sak..
säga att jag älskar dig!!!


Puss <3