fredag 7 november 2008

~ FrEdAg MoRgOn / FöRmIdDaG ~


Ja då vart helgen här o denna veckan har bara susat förbi...

Men måste säga att detta e den bästa morgonen av alla dagar som gått denna veckan.

Lillan har typ sovit hela natten o fick sovmorgon på köpet, för lillan e ledig från dagis idag.

O sicken skillnad de e på mig...

Känner mig både glad o pigg o för en gångs skull.

Var ett tag sen man gick upp på morgonen o kände lust för något.

Så denna morgonen började med frukost o mys med de små grynen jazmine o gizmo.

Sen satte jag gång en maskin tvätt. Efter jag satt igång tvättmaskinen drog ja på jaz kläderna, så gick vi ut en runda med gizmo o lekte av han...

Innan vi gick ut fick jag även ett samtal som kanske inte var så kul...

Freddes mormor var inte alls bra o hade nog inte nära till sitt slut nu....men hoppas såklart på de bästa, de kan juh ske under ibland.

Annars har man börjat plocka lite i sakerna här....hade tänkt ja ska sortera o slänga lite reklam o annat papper.

Sen kommer väl dagen bestå av att plocka lite här o försöka få undan lite.

Sen ikväll ska snutt köra taxi så de blir en ensam kväll för mig o jaz.

Hmm...ja de e väl lite vad som kommer hända under dagen. Men kommer som sagt att uppdatera mig här med jämna mellanrum.

Sen kära läsare, ni får gärna lämna kommentarer! ;) hehe...*saknar*

Ha de gott o ta hand om er där ute i höstrusket!

Puss o kram


Älskar er Fredrik o Jazmine <3


1 kommentarer:

Anonym sa...

jag ska skynda mig ikväll med taxikörningen så ni inte blir så ensamna ikväll...puss