onsdag 26 november 2008

- När? -

Ja idag fick ja den glada nyheten av min bror o svägerska att nu e de snart dax.
Jag ska snart få bli faster igen....
Det e så kul!
Det e deras första lilla knyte o då e de juh extra spännande.
Det som är mindre kul idag e att jag har anfall.
Känns ledsamt att inte bli tagen på allvar när man har de...
Folk säger, ja men de e bara lite migrän, de e inte så farligt. :s
Undrar om de hade tyckt de va lika kul om jag tuppat av o slått i skallen i nåt hårt o blevit liggandes!? Inte för jag tror de kommer hända, för har bara svimmat en gång under de åren jag haft mina anfall, men man ska heller inte säga aldrig.
Neh nu ska ja vila igen. Men take care! Sorry snutt att ja inte kunde åka med till huset.
Poss o Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså, är det snart dags? Har hon börjat få värkar eller? *nyfiken* kramis

Camilla sa...

Spännande med bebis!!! Men du!!! Dessa anfallen ska du skita i va alla andra säger du behöver vila då!!! Jag vet o minns när du fick dom första och jag vet hur min Pappa blir så Du måste vila ut varje anfall!!! Puss love you!

Anonym sa...

Fy vad trist att du mår så kasst. Hoppas att du kryar på dig snarast. Själv är jag hemma med en tråkig förkylning. Kramiz Annelie

Anonym sa...

Hoppas du kryar på dig gumman,piss och må så hela tiden:(
Ta hand om dig och vila dig! Kramar