tisdag 4 november 2008

¤ fortsättningen på förra bloggen ¤


Ja sluta med pappas besked i förra inlägget. Fortsätter därifrån...

Som sagt, finns inget jag kan göra mer än att finnas där för han o familjen.

Men vill verkligen inte veta hur den dagen kommer bli d de e dax.

Nyfiken som jag e så har ja kollat upp levnadslängd o så på liknande fall...men som sagt e de längsta fallet 5år, men de e sådana som genomgått operation, cellgiftsbehandling m.m

Så allt från 4mån-5år....

Sen vid 6 kom snuttis hem. Då vart de bara att ställa sig vid spisen o fixa mat te han.

Efter vi ätit ringde pappa o berätta att mamma var dålig.

Eftersom ja träffat henne innan idag så visste ja att hon var hes o hade ont i luftrören, men att det var lunginflammation hon hade trodde ja inte.

Pappa berätta de hade köpt medicin för 1400:- De e fan inte billigt med medicin i dagens läge.

E gla för att ja inte e sjuk.

Annars har de blevit lungt här i soffan. Kollar tv o softar.

Vill bara att nåt kul ska hända för en gång skull, vill ha tankarna på nåt annat än detta.

Neh nu ska ja kolla tv, sen ut med gizmo...

tacke care...

Poss o Kram

2 kommentarer:

* Karin * sa...

Förstår att tankarna snurrar runt för dig och att du känner dig nere just nu.Vi tänker på er
kramar karin och lars

Anonym sa...

Uff, inge vidare med lunginflammation =/ O joo, mediciner e pissedyra!! Märkte jag tex när pappa var sjuk! *omg*
Du får komma hit snart en dag gumman, så hittar vi på massa kul saker, du o jag.. så du får tänka på annat!! O i helgen är jag i Hbg!! KRAM o Puss <3