torsdag 6 november 2008

- torsdag kväll -

Ja då får ja fortsätta att berätta från förra bloggen vad som hänt.
Efter att ja fått lite i magen så började de kännas bättre så passade på att fylla på med lite mat o dricka i kistan.
Visst va ja seg, men nu kunde ja varfall sitt upp utan att må illa.
Satt o spela lite xbox innan snutt kom hem.
När han var hemma blev de att klä lillan o bege sig ut. Gick en runda...sen fick gizmo springa av sig o lillan fick gunga.
Eftersom jag inte var i tillstånd till att laga mat o snutt var för trött för att laga mat blev de skräpmat som stod på matlistan.
I slutet av vår runda blev de att jag o jazmine gick inoom ica o handla dricka o hämta ut cash, o fredde o gizmo gick hem.
När vi kom hem var de bara att ringa o beställa pizza.
Vi käkade o kolla tv, sen börja ja känna av min migrän igen! O nu har snutt som vanligt somnat på soffan. Han som påpeka väldigt viktigt att idag att han skulle ta tag i sin teori, men så blev de inte såklart. Fast jag la böcker under näsan på han så var de inte intressant.
Hmm, den motivationen var juh inte glödande!
Men men...
Sen nu sitter ja här o tänker på hur kallt de kommer vara när ja ska ut med gizmo.
Får väl pälsa på mig ordentligt för att inte frysa...
Prata med ida innan på tele ikväll o då berätta hon att de blåste ganska bra där....o de vet ja att snutt osså sa innan idag när han var o jobba.
Ja annars har de väl inte hänt så mycke mer....har inte orkat eftersom jag inte mått bra!
Neh nu ska ja ut o frysa ballarna av mig...
Men ha de gott o take care!
Pozz o kram

0 kommentarer: