måndag 21 april 2008

* Veckan o helgen *






Ja då har man tagit sig i kragen igen! Har verkligen inte haft nån lust att blogga efter att min älskade vovve gick bort förra veckan!

Torsdag den 17april Kl 16,11somna hon in....*jobbigt*

Men men...älskar djur, men ska fasiken inte skaffa fler egna för går bara ner mig när de går bort!

Som tur har juh nettans föräldrar dolly som e ganska lik mkin egen så jag får trösta mig med henne!

Ja va har annars hänt i förra veckan? Hmm...

Vet att i Torsdags gick jag över te nettan för att försöka ha nåt annat i tankarna när min vovve somna in. Så hjälpte henne att röja o flytta lite möbler.

Sen i fredags var det detsamma...va inom o hjälpte nettan inför Lördagens partajj.

Så städa av balkongen så vi satt där o drack kaffe o avnjöt en god frukost som vi hade varit o inhandlat på kondiset efter vi lämnat huliganerna. haha!

Sen va de hem med lillan o vila henne, sen va de packa väskan o så för de va hennes pappahelg.

Vid halv 5 kom de o hämta jaz. Precis efter hon åkt ringde camilla o berätta att hon o ellen va på väg.

Bara en stund efter så kom de o i samma veva kom binis.

Vi drog oss te Maxi där vi inhandla färg te mitt hår, o stötte även på familjen andersson/leijon! Hihi..som osså var o inhandla lite!

Sen bar de ner te stan där vi köpte med oss pizza hem...men kom på att när vi kommit upp i lgh att vi glömt att köpa med oss dricka, så camilla slängde över nycklarna te mig, så jag o binis tog bilen o drog te lidl o köpte cola med oss!

Haha, lite kul att vara olaglig ibland....tur att snutarna inte var ute! Sen när vi väl va hemma va de bara att äta pizza o snacka av oss! Riktigt kul va de!

*Tack gummz*...sen va de bara att börja fixa håret! Jag o binis va väl klara vid 21,30 eller va klockan nu vad...o typ 30min tidigare drog ellen o milla.

Var meningen att ja o binis skulle te den nyöppnadepuben på knutan, men eftersom hon skulle upp tidigt så blev de inget.

Binis drog hem o i samma veva ringer musse o frågar va ja gör!

Som sagt svara att jag va hemma, sen berätta han att de skulle te Ullared han o sina bröder o deras respektive så där va ingen plats till Jaz o yosef.

Han fråga om ja kunde ha jaz o yosef tills de kom hem, men eftersom ja o jaz skulle på kalas på lörsagen så blev de att ja inte kunde ta yosef.

Så vid 22,15 fick ja hem lillan igen o trött som en alika va hon.

Så det va bara att natta henne, sen sov hon för natten....o även jag gick o la mig i tid denna dag!

Sen va de LÖRDAG!

O även ANETTES 29ÅRS DAG! *Grattis*

Jag o jaz va uppe i tid o vid 9 ringde jaz pappa o fråga om hennes strl i kläder o så.

Så de va juh skojj att hon skulle få lite nya kläder!

Sen va de bara för mig o jaz att leka o ha oss...hehe! Passade även på att plocka undan lite m.m.

Vid 13,30 kom min mamma hit. Vi va klara så de va bara att packa oss ut till bilen.

Sen bar de av mot Famila o maxi i Hyllinge!

Där handla jag även lite presenter till Nellie. Kom på att de hade önskatr trosor o så te henne nu när hon nästan e helt blöjfri, så de inhandla vi till henne.

Sen var de raka vägen te Åstorp o Nellies 3års kalas!

Väl framme så va folket samlade o vi sist som vanligt! Haha, fint folk kommer sent brukar juh mamma säga *asg* Hon e juh rolig!

Sen satt vi där någon timme sen va de att stanna till vid Emelie så hon fick säga hej te jaz. hon har juh inte haft tid att komma nu p.g.a. praktik o annat! Men efter de va de raka vägen hem o lämna av jaz hos sin pappa.

O lilla älsklingen hon somna såklart precis innan hbg, så hon var sovandes när ja bar upp henne.

Jag o linda hjälptes åt att klä av henne sen somna hon i sängen bredvid sin pappa.

Sen var de bara för min del hem o fixa med kläderna o nettans presenter.

Gick över te nettan runt 19,00 tror ja klockan va...sen kom resten av folket osså!

Var även döva med på festen , vilket både var kul o lite stelt.

Man satt där o försökte hänga med va de sa...men man har juh glömt allt nästan sen man läste teckenspråk.

Några lämna festen tidigt, men jag, nettan, tomas, helen o tina va juh de som partajja vidare!

Tina blev juh ganska rund under tofflorna o jag o nettan hade så jävla kul åt allt, o stackars tomas trodde nog vi va galna eller nåt!

O lilla helen hon va juh så trött efter ett tag!

Varfall vid 12 drog vi till Harrys i stan o partajja vidare!

Man såg några kända ansikten, men annars tycker jag de var ganska lungt där!

Vid 3 kände vi oss redo för att bege oss hem igen te våra sängar så de var ut o ta bussen hem.

Runt 03,30 va vi hemma o sängen blev först vid 04,15 för min del.

Va rastlös o kunde inte somna förrens vid 05,00.

Sen sov ja gott o blev väckt av telen som ringde vid 11,30.

Va bara att gå upp o göra sig klar för en ny dag! *SÖNDAG!*

Va juh så jäkla fint väder så tog mig en rask o ordentlig runda runt fredriksdal/drottninghög!

På vägen hem börja jag må konstigt så väl hemma va de raka vägen te sängen!

Vila ett tag, sen kom binis på besök.

Var inte så närvarande när hon va här men men...

Sen pös hon för att träffa sin pappa o jag vila vidare! Sen kom binis igen o då begav vi oss te Maxi för att köpa mat som vi skulle äta.

Men eftersom vi båda inte var värst hungriga blev det potatissallad o köttbullar, men gott va de!

Sen efter vi ätit ringer musse o säger att han kommer lite senare än vanligt med lillan.

Så vid 20,30 ringer han o säger att de e utanför.

Går ner o tar upp vagn o väska som hon haft med sig, sen va de ner o jämta henne....ELLER HUR!!

NOT!!

De va dax att gunga, så fick gunga lite med henne så hon lugna ner sig.

Sen va de upp o försöka lägga henne.

Höll sig lugn i 10min o under tiden begav sig binis hem.

Jaz kom juh sen tassandes här med sin kudde, filt o napp o påstod att hon skulle nanna soffan...men neh..så bar in henne igen till sin säng!

O där var de vilda protester som vanligt! Tog väl 10-15min denna gång innan hon kom igen med sina saker...o denna gången skulle hon nanna hos mamma! Eftersom detta var ett mer lämplig ställe än de förra så fick hon testa att nanna där, men sen va de samma vals igen! Fast denna gången blev de sitt rum o sin spjälsäng mitt i rummet, för då kan hon inte rymma...

Men de va inga glada miner när man gick ifrån det rummet!

Men men...de hjälpte varfall o vid 22,30 va hon i säng.

Sen satt ja här o snacka med snutt en stund, sen va jag helt färdig i mitt huvud!

Kommer inte ihåg vad klockan vad men la mig i tid varfall o somna med värsta migränen.

Sen idag MÅNDAG har jag lämnat lillan på dagis. Sen kom min lilla nettan hem som rymmde te Lomma igår, haha! *busfrö* Så va bara över o hämta mina saker men passade även på att avnjuta en kopp god kaffe när jag ändå va där ;) Tack gomman!

Ja sen nu senare idag e de tänkt att jag, jaz, elin o nettan ska ut o leka med huliganerna.

Sen om jag orkar bloggar ja vidare ikväll!

O Krya på dej snutt..

O tack Tomas o Nettan för en helt fucking underbar Helg o fest! *löve ya*

Haha, man fick juh dricka sina orgasmer med nettan, fast de va väl andra orgasmer som Tomas hade sett fram emot..hihi!

Take care!

Possen o Kramen

Mamma älskar dej Jaz!

2 kommentarer:

Nettan sa...

Tack själv gumman min!! O tack för alla fina presenter :) Mmm.. orgasmer blev det *mumma* Nej stackars Thomas, inte den sortens ;) *hihi* PUSSINUSS!!

Thomas sa...

Japp, tackar för sällskapet, vi får fortsätta en annan lördag eller nått med partajandet. måste ju bli fler orgasmer på ett eller annat sätt ;)

ha bra syns fredag