fredag 25 april 2008

*Sjuker?*

Ja då vart de Fredag idag o början på helgen!
Igår så var jag hemma med lillan eftersom hon spydde som bare den i tisdags kväll o då har de den regeln på dagis att barnen ska vara hemma varfall 2 dagar. Så för mig o jazmine var det att va hemma o leka, sen vid middags tid somna hon som vanligt, sen va de bara att käk o sen ut o leka.
Sen på eftermiddagen kom Linda o hämta jaz för då skulle de te musse!
Sen efter de plocka ja undan o tvätta en maskin, sen ringde syrran!
Så de va bara att klä på sig o bege sig ut. Sen gick vi en liten runda, sen va de inom maxi o resturang camilla, men hon kunde inte bestämma sig, så de blev att hon skulle käka på sibylla, så de va raka vägen dit!
Efter hon käkat så skulle hon handla osså, så de blev maxi, så de va raka vägen tebax.
Men på vägen tebax ringde musse, han ville komma o hämta saker te jaz, för han ville ha henne under natten o lämna henne på dagis som idag!
Tur de kanske eftersom man mår juh inte som man ska idag!
Så de va bara att gå hem om o hämta sakerna, sen ut te lillan o pussa henne godnatt!
Tror hon kommer bli bilnörd som ja...hihi...för när ja o musse stod o snacka om lite bildelar ja ska fixa så stod jazmine o skrek wroom wroom hela tiden *asg*
Efter de åkt gick ja te maxi o mötte upp binis på maxi...
Sen inhandla hon några saker, sen va de hem för hennes del o även för mig.
Sen va jag hemma o softa o kolla tv under kvällen. Fick osså några fett bra låtar av snutt...
Sen tror ja de va navy cis jag somna till.
Vakna sen av att jag mådde illa o hade värsta kramperna i magen, så kunde inte somna om!
Ville inte sätta fingrarna i halsen så de blev att sitta här o hänga i soffan!
Efter de vet ja att jag segna ner i sängen men vakna igen vid 4 o mådde skit...o så höll de på tills 8 i morse.
Nu får ja inte ner nåt, känner lite illamående men har inga kramper..tack o lov.
Så får se hur denna dagen kommer bli!
Min bror har sagt att han ska komma in med min laptop ikväll, men de märker vi juh...
Sen har ja även planerat att gå en runda te maxi o även låta lillan få leka av sig.
Neh nu ska jag göra mig redo för att hämta min huligan, men skriver mer sen!
Poss o Kram
&
Take care!

1 kommentarer:

Nettan sa...

Krya på dig gumman!! Hihi.. ja, Jaz blir väl som sin mamma.. på de flesta sätt ;) Kramiz!!