måndag 7 april 2008

*måndag*


Ja då vart de ny vecka o måndag idag!

Har varit på stan o fikat med nettan o skojj va de...*thx babe*

Sen har man varit hemma o satt igång en maskin tvätt...sen skulle man te dagis o hämta lillan...men upptäckte en sak i köket!

Min älskade dotter hade öppnat frysen så den hade stått öppen i nästan 3h. *Mindre kul*

Men som tur va hade inget hunnit tina :)

Sen bar de iväg o hämta lillan..

Nettan o elin gick te elins mormor o morfar..o lilla snäckan såg inte alls kry ut idag :(

Men hoppas det inte e nåt på g, för e inget kul o vara sjuk.

Annars va de raka vägen till gungorna som vanligt, för de e juh jaz rutin när man ska hem från dagis, oavsett vilket väder de e.

Sen la lillan sig i sängen o somna o jag har vekit tvätt o hängt upp ny.

Sen har ja pillat lite med mina beställningar...får se om ja får ihop mina sista kp *hoppas o håller tummarna*

O nu e de dax att dra upp lillan o umgås lite med henne... ;)

Take care!


Poss o Kram

1 kommentarer:

Nettan sa...

Tack själv för fikatajmen gummz! Trevligt som vanligt!! :) Nä, snuttan min såg inte alls kry ut.. får vila ut sig imorgon!