tisdag 8 april 2008

*Tis 8 april*


Ja då vart de tisdag idag. Börja med att min dotter drog upp mig som vanligt innan klockan ringde!

Sen efter de käka vi frukost o klädde på oss. Sen la jag in mina beställningar idag!

Efter de så satt man på msn o snacka med Nettisen...

Sen vid 9 bar de iväg till dagis o lämna Jazmine.

Efter de va de hem o hämta kaka o över te nettan o fika där. *mys*

Sen vid halv 12 kom hennes familj dit...o deras söta vovve Dolly.

Stanna en kvart med de o fick se söta lilla Liam...sen bar de hem o kolla post!

Men där va ingen ..hehe!

Sen dax för dagis vid 12....hämta hem lilla sessan..sen va de hem o lägga henne!

Under tiden såg jag till att tvätta, diska o fixa lite annat här hemma.

Sen efter att lillan vaknat va de att samla ihop panten här hemma o gå te affären med nettan o Elin.

Sen inhandla vi lite o gick hem te nettan o Elin. Under tiden nettan fixa maten hade jag tagit med gardiner som ja hängde upp i nettans kök...o sicken skillnad de blev.

Men nu kan ja juh inte se nettan lika bra i köket *asg*

Efter middag sen satt jag o nettan o kolla ikeakatalogen under tiden sessorna lekte av sig.

O där va juh så mycke vi ville ha..hehe!

Men inget ovanligt...

Vi får önska oss ett miljonkonto eller sökta sponsorer till våra saker...hehe!

Sen vid halv 8 bar de hem o lägga lillan. Men såklart att hon inte ska sova på första försöket. Vid 9 somna lillan o ja kunde återigen uppta mina sysslor här hemma.

Ploicka undan här, vek tvätt o hängde upp den som va i maskinen...

Sen efter de tog ja mig en kall öl, o nu sitter ja här o bloggar o snackar med er sötizar!

Ska fortsätta att plocka undan i gästrummet så jag får ordning o reda där nån gång.

Man har juh så mycket saker så man vet juh inte vart man ska göra av allt.

Neh nu ska ja se till att vara nyttig igen..

Take care...


Poss o Kram på er!


Tack nettisen o roger för ni sitter här o traggar med mig på kvällarna...

O Jazmine...Mamma älskar dig massor!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är la klart jag sitter o tjötar med dig på kvällarna sötis skulle kunna göra det var dag hele tin....Puss o kram //// Roger

Nettan sa...

Traggar gärna med dig gummz!! Du traggar ju med mig med ;) Finns alltid här för dig, dag som natt, även om jag inte BOKSTAVLIGT är i lgh ;)Tack för underbara kaffestunder osv, vännen!! Puss