måndag 21 april 2008

*Måndag kväll*


Ja då va denna dagen snart slut o lite har man fått gjort.

Har diskat, tvättat o plockat undan lite...

Även hunnit rasta min dotter 2h, eller snarare hon som rasta mig..haha!

Sen nu ikväll blev de Äggnudlar, med rödlök o dragonsmaksatta o knaperstekt bacon.

Hmm. ja sen har de juh varit min serier på tv, som csi, Prison Break o Navy cis.

Har även hunnit hänga upp ett par panellängder i mitt fönster mellan köket o vardagsrummet! Blev fakktiskt coolare än va ja trodde...hehe!

Sen nu snackar ja med snutten, o snart dax att sova!

Men take care!

Poss o Kram

2 kommentarer:

Nettan sa...

Najs med gardiner där! Får kika hos dig en dag ;) Själv så mååste jag få upp mina gardiner här idag, på ett eller annat vis ;) *hihi* Pussen!

Anonym sa...

Kommer du å hänger gardiner hos mig åxå snuttis.....Puss o kram Roger