lördag 12 april 2008

*Lördag*


Jaha då vart de Lördag idag!

Riktigt jäkla tråkigt väder e de!

Sen mår man inte toppen heller! :(

Mamma fyller år imorn o hade velat åka dit, men har no cash, så hon får vänta tills nästa helg!

Sen igår kväll hände inte så mycke. Binis kom hit så vi käka o så...sen kom min älskling hem, sen fick hon osså lite mat!

Efter att hon käkat hade klockan hunnit ticka iväg, men tänkte att hon skulle få vara uppe en extrastund eftersom de va helg.

Syrran va skittrött så hon drog hem o jag o lillan satt o mös i soffan.

Vid halv 10 va ja helt slut så ja gick o natta lillan. Skönt att hon somna direkt.

Själv så la ja mig på soffan för att titta lite på tv, för mr rogge åkte med farbrorn sin till Örebro.

O min älskade granne e juh o myser i Lomma.

Så för min del blev de tidigt i säng...sov redan vid halv elva.

Sen i natt vakna juh lillan vid 3 igen, men denna gången hann ja inte röra på mig förren hon kom med filt, kudde o napp till mig.

Hon titta på mig o sa -Mamma jag nanna kudde hos dig!

Så söt!...så de va bara att bädda ner henne bredvid sig.

Sen sov vi gott till 8 i morse.

Efter de har vi bara softat, tittat tv o lekt.

Kommer uppdateringar sen!

Take care!

Puss o Kram

1 kommentarer:

Nettan sa...

Sött med kudden o nappen med Jaz *hihi* Sånt som gör att man "smälter" :) Inget kul när du mår dåligt gumman! Och no cash är pissigt, förstår dig!!! Ikväll kommer vi hem igen, så är det "som vanligt" igen ;) Pussen!!