torsdag 10 april 2008

*Onsdag*


Ja då vart de onsdag idag!

Som dag efter dag vaknade min dotter som vanligt innan klockan.

Va bara att stiga upp o vara trevlig..haha!

Lämna henne på dagis, sen va de hem o fixa här.

Idag fick ja för mig att möblera om så satt tebax min bäddsoffa i gästrummet, sen plocka ja ordning här i vardagsrummet...o tomt blev de! Hehe..

Annars satte ja igång en maskin tvätt o så.

Vi halv 12 skrev nettan te mig på msn att ja skulle komma o vittna en sak...så de va bara att springa över där!

Sen efter de va de hem o fixa lite till innan de va dax att springa te dagis vid 12.

Efter ja hämtat lillan va de såklart hennes vanliga rutin att gunga innan hon skulle hem o vila...men idag va juh elin med sin pappa på baksidan av vår gård, så de fick bli den lekplatsen istället.

Skitgla blev juh Jazmine när hon fick se elin....för de 2 kan juh inte vara utan varandra :P

Hehe...*sååå söta*

Så det fick leka av sig innan Elin o de var tvunga att gå. Vi passade även på att gå hem te oss o natta lillan.

Somna som en stock gjorde hon o ja fortsatte möbleringen här.

Efter att Jaz vaknat lekte vi lite o så, sen fick ja veta att Nettan pappa åkt te sjukhuset o de va mindre kul.

Vet inte varför men det är så mycket hos han som påminner om min morfar så tycker nästan om han som det fast de bara e 2ggr ja mött människan.

Men hoppas såklart att de går bra o att du blir bättre nisse. *styrkekramar*

Ja så de blev juh att man sprang över te nettan o elin en snabbis innan de skulle te stan o hämta hennes BOYFRIEND!!..hihi

Efter att vi varit där va det raka vägen hem o börja laga maten.

Syrran va juh på väg, så va väl lika bra att se te att ha maten klar! haha...

Efter bara att ha varit hemma 15min så plinga de på dörren o deå va de syrran som anlänt.

Maten som nästintill va klar va bara att fixa slutspurten på...sen va de foodtime.

Vi käka o så, sen va de bara att byta blöja o göra lillan färdig.

Sen natta man henne o en kort stund därefter åkte syrran hem.

Själv så hade man juh sysslor kvar att göra så de va bara att fortsätta.

Vek tvätt o hängde upp ny...sen diska man även en snabbis.

Sen va ja ganska så slut så satte mig här o kolla även lite tv.

O nettan har juh besök, så att sitta o prata med henne här ikväll kan ja juh glömma, för de har redan lagt sig...

Men tack o lov så har ja min räddande ängel ROGER som sitter här o traggar med mig..hehe!

Neh nu ska ja se te att göra mig klar för sängen...för finns en dag imorn osså som jag har en del att göra!

Take care o ha de gott.


Poss o Kram på er!


Mamma älskar dej Jazmine!

Du är mitt allt!

Sen Elin du e osså så söt..min lilla extratöz!

1 kommentarer:

Nettan sa...

Tack gumman för vittnandet ;) *hihi* O kaffesällskapet var inte fel det heller! Nästa gång det är ommöblering, så borde det ju vara här ;) *flört flört* Puss på dig!!