fredag 11 april 2008

*Fredag den 11 april*


Ja då vart de första dagen i helgen..haha!

Men denna veckan har gått riktigt snabbt. Vet inte varför..men så e de !

E kanske bara för man ar haft saker att göra hela tiden!

Lillan somna juh i sin växasäng igår så misstänkte att det skulle bli något i natt.

O så blev de juh såklart.

Vid 5 i 3 så hörde ja min töz skrika så de va bara att bege sig dit o trösta henne.

Men hon skulle verkligen inte sova där...

Så de va bara att ta snutten, flaskan o nappen med sig o bege sig till min säng.

Tog ett tag innan hon somna men när hon väl gjorde de, så va de på min mage!

Sen va de upp tidigt i morse för då skulle hon ha mjölk...så de va bara att hämta dricka o sen vila hon i kanske 30min till.

Mne sen va de kört...då va de dax att gå upp o vara social.

För henes del va de raka vägen till kylskåpet, så de blev frukost direkt när vi klevit upp.

Samtidigt som vi sitter där o ska käka frukost fick jag ett sms om att Elin inte ska te dagis för hon klagat på att hon hade ont i örat.

Så de blev ingen klippning för nettan...men hoppas de löser sig ändå!

Sen va de bara att klä på sig o göra sig fördig för dagis.

Men idag va de inte lika kulo gå från dagis..

Jaz gallskrek o ville inte släppa mig....o ville verkligen inte släppa taget om mig...så de va värsta kabaliken när ja skulle gå!

Men hoppas de släppte snabbt efter ja gått.

Väl hemma vek ja kläderna från igår, o stoppa i en ny maskin..

Sen har ja snackat med ams o lite andra. Sen vila ja en stund för min skallebank...

Sen lite innan 12 va de att bege sig till dagis.

När ja kom dit käka jaz fortfarande så fick vänta lite. Men de va inte många minuter de..

Sen va de raka vägen hem för Musse skrev att de blev av med busfabriken idag...så han ska hämta hene vid halv 3.

Sen när lillan väl lagt sej kom Mr Rogge online..så nu har vi suttit här o snackat en stund :P

Har även hunnit hänga upp kläder o starta en ny maskin...

Sen när ja lämnat lillan ska jag iväg o lämna lite varor o så.

Sen ska ja hem o fortsätta med disken o sen laga mat e de tänkt.

Sen ska ja hänga upp den maskinen som går nu o sen e de även tänkt att ja ska hinna möblera om lillans rum innan hon kommer hem.

Men men, de återstår att se va som kommer hända!

Neh nu ska ja fortsätta här...men kommer antagligen blogga vidare ikväll om jainte e helt slut!

Poss o Kram

0 kommentarer: