söndag 13 april 2008

*Söndag*





Ja idag har man fixat en del o varit på kalas.

Fick lift av min storebror o hans fru*så tack så mycket*

Så de blev att ja fick komma o fira min mamma ändå...

Käka tårta o kakor o träffa resten av familjen o delar av släkten, men skojj va de!

Sen fick även jaz saker av Sara *så tack*

Sen Hjälpte binis mig att kolla efter min spegel som ja ska göra om...

Ska putsa upp den o betsa den så den passar bättre in bland mina andra saker!

Hehe...

Sen vid 6 va man hemma så de va bara att börja fixa med maten.

Så under tiden satt ja här o snacka med snuttis, men han dissa juh en mellan varven..hihi.

Sen vid 8 kom syrran o då va maten klar...så då va de bara att käka.

Sen efter de natta ja lillan o syrran drog hem!

Sen efter de har jakollat tv o suttit här.

O nu ska ja säga god natt te folket o sova!

Take care...

Poss o Kram


Jazmine mamma älskar dej....

Sen Sötnöt...din bil kommer bli riktigt fin..


Ja de va väl lite om min dag...

Ciao!

0 kommentarer: