onsdag 23 april 2008

*Onsdag*


Ja då e snart onsdagen slut. O känns som jag har varit vaken större delar av denna dagen.

Som ja skrev innan i min blogg så höll lillan på att spy till kl 4 i morse.

Så de va ingen dans på rosor...

Så denna dagen gick åt att tvätta, tvätta o tvätta, för här dofta juh inte rosor precis.

Men alla utom en maskin blev klar..så den får ja fixa imorn.

Sen blir de även att plocka undan här m.m.

Resten av dagen har jag lekt med lillan o fixat här..

Sen i eftermiddags så vart de iväg en runda te Sibylla, sen efter de gick vi en runda!

Båda blev flyttsugna igen!

Men ja kan inte flytta mer nu, stackars min töz!

Sen bar de iväg te Maxi för syrran skulle in där! O där va de juh skillnad!

De har juh 10års jubileum så där ska vara massa ståhej som börjar imorn o fram te lördag!

Sen efter de va de raka vägen hem o göra lillan redo för sängen. Men hon skulle såklart inte sova i sängen som vanligt!

Så hon fick som hon ville som vanligt!

Så hon somna här i soffan hos mig, sen bar jag in henne i sängen! O där sover hon nu!

Annars snackar ja med snutt o tar de lungt!

Varfall...Ha de gott o take care!

Poss o Kram <3


0 kommentarer: