lördag 5 april 2008

*Lördag*






Ja då vart de väl dax att skriva lite...

Har redan glömt vad jag har gjort i veckan men men..vet varfall jag har haft fullt upp.

Mamma skönt att du börjar må bättre..o nettan hoppas du har kul i Lomma hos tomas!

Sen Roger...hoppas allt e bra med dej!

Sen Måste ja säga att jag e förvånad över hur jaz pappa har varit i veckan. Han har träffat henne var dag o vill tom följa med på utvecklingsamtalet på måndag!

Men kul att han gör framsteg...vet varfall att jaz blir gla.

Sen Tack binis för du finns..Du får mig att må bra o på bättre humör!

Igår fick man inhandlat ett par nya pumaskor o ett par björn borg hipsters!

Ja annars händer de väl inte så mycke!

Känner mig helt seg, men jag kommer väl få mitt ryck framåt kvällen som vanligt!

Har inte kännt av min huvudvärk så det är skönt!

Neh nu ska jag fortsätta att vara nyttig o tvätta lite!

Ha det bra o ta hand om er!

Poss o Kram

1 kommentarer:

Nettan sa...

Din lille fuskis..var ju jag som skulle ha pumaskor ;) Bild på dina hipster, men inte skorna jue! Kul att Jaz pappa ändrat sig så!! Kul med utvsamtal, får se vilken dag jag får med Elin denna veckan :D Puss på er!! <3