fredag 9 januari 2009

trötter!


Ja jisses så trött man e.

Igår var ja så trött o slutkörd så ja somna efter jag fixat maten o lagt lillan.

Så vid halv åtta eller vad klockan var somna ja gott på soffan.

Sen väcktes jag av snutt som fråga om jag inte skulle gå in o lägga mig.

Blev att ja gick upp o borsta tänderna, duscha o la mig.

Sen var det upp o gå på praktik idag.

Var segt men men...

Snutt hämta mig, sen var de hemo hämta hjärtat på dagis.

Märks hon saknat dagis.

Nu får man inte ens sin puss o kram på morgonen.

Haha...sicken dissare jag har till dotter!

Sen var det hem o byta om, sen var de iväg till Väla där syrran bjöd på mat.

Fredrik o binis kka på taco house o jag käka från blå tuppen.

Efter väla körde vi hem binis, sen var de hem o natta lillan.

Blev tv med lite kaffe o semla *mums* för mig o snutt.

Sen har ja suttit o snackat lite med snuttfar på msn.

O nu så ropar kudden på en.

Imorn blir de taxikörning för fredrik o för min del blir de att vara hemma o försöka hålla ställningar. Kan juh inte tvätta här uppe då ja lyckats knäcka gångjärnet på tvättmaskinen, men kanske får 2min så man kanske kan få nåt tvättat nere i akuten.

Men de märker vi....

Ha de gott.


Take care!


Puss o Kram o var rädda om er!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får en bra dag trots att fredde jobbar :) Kramis från ett grått och lite duggigt Sjöhult-Åsljunga