tisdag 13 januari 2009

Tisdag..

Ja då vart de tisdag o jag e hemma från praktiken.
Gick hem igår för jag hade anfall, men att de skulle bli ett av mina värsta de visste jag inte.
Igår blev de så illa att jag inte fick i mig något varken i matväg eller drickväg.
Sen svimma jag av igår i slutet av csi, så missa slutet...så typiskt.
Men men...fick sett mitt Prison break varfall, även om de var kämpigt.
Sen natten var inget vidare, låg o vred o vände mig hela tiden för smärtorna i magen o migränen som bulta.
Tabletterna ja tagit hjäpte inte :S
Men vid halv 10 i morse kände jag att jag skulle våga mig på att ta etr par klunkar dricka.
Sen dess har jag fått i mig ett glas cola o vatten sen en bulle.
Så de går framåt.
Men känner fortfarande av lite i huvudet o kroppen så ska lägga mig o vila en stund nu med lillan.
Tur som de va kunde musse ha jaz över natten *tack musse*.
Annars får ja se hur dagen blir.
Hoppas bara på de bästa o att jag e mig själv snart igen.
Blir att jag o snutt drar ner te Lomma på lördag o myser lite med nettan, thomas, lena o fredrik.
Ska äta gott o glo på film.
Ska bli skojj att äntligen få ses men även att vi får komma ut o bort från sysslorna ett tag.
Neh nu ropar kudden!
Skriver mer sen! Observera min inbjudan till dej/er i inlägget innan!
Puss o Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du mår lite bättre gumman! Ska bli såå underbart kul att få besök av er på lördag!! *längtar* Snacka skit o bara mysa :P Alldeles föör längesen nu jue! Synd ang den helgen du ska fira din födelsedag :( Meen, du, det tar vi igen gumman! För självklart ska dagen din firas!! O Jaz sen of course! Love you soulmate ;) //Nettan

Anonym sa...

Vad jobbigt det måste vara med dessa anfall! Krya på dig!