onsdag 14 januari 2009

¤ Onsdag! ¤


Jahapp, då vart de kväll o snart läggdax...

Men tänkte ja skulle blogga va mig lite nu snabbt innan kudden kallar.

Blev som ja skrev i mitt förra inlägg att ja skulle hämta jaz o sen blev de hem o fixa lite med sysslorna här hemma.

Blev att man diska o laga mat...försökte underhålla lillan, men hon hann fasiken ta en powernap på nån minut, o det har jag ett h*lvete med nu. Vill inte sova o jag e trött o har ont i ryggen.

Men men...brukar ha otur.

Hoppas bara att hon ger sig snart, men hon e juh en envis själ...

Hehe *undrar vem hon har fått de ifrån*

Annars blir de praktik som vanligt imorn....

Just de...ja fynda 3 afrikanska tavlor på framtid idag...så nu har ja lite mer till min inredning...

Men har hittat mer jag vill ha.

Ska bara skaffa pengar till de först.

Finns en riktigt snygg afrikansk duk o 2 maskar jag vill ha, o lite annat.

Men får se om de försvinner nåt imorn, för de e juh loppisdag på framtid då.

Annars ska lillan till sin pappa redan imorn o ska vara där över helgen.

Skönt att Musse ställer upp.

E glad när han e på detta humöret o man slipper bråk som de alltid var innan.

Hmm, de e väl lite vad som kommer hända imorn.


O angående cykeln annika så gav den upp efter förra vintern. Däcket sprack, kedjan fastna o lite annat, men har den kvar!


Take care alla...


Puzz o Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoho, ta bort bilden! :-P

Mona-Lis sa...

HO,HO Linda ni är ju fina på bilden,så det så...lizze har du ringt och beställt tid för koll? puzz