lördag 17 januari 2009

Fredag / Lördag!


















Ja då testar jag en gång till.

Skrev juh ett inlägg innan, men den försvann helt :s så nu ska ja försöka skriva en till.

Men nu har man juh inte lust att skriva en lika lång till ifall de skulle raderas.

Så då får ja börja berätta om gårdagen.

Började med att man fick en timmes extra sovmorgon då snutten skulle köra mig till framtid.

Kan juh säga att det var skönt att få den extratimmen. Den behövdes väl.

Sen när man kom dit var det de vanliga sysslorna som gällde.

Fynda även en afrikansk duk på framtid som jag bara ska tvätta, sen så ska den få pryda min afrikanska inredning här sen. Men ska först måla om o det blir inte nu.

Får bli när man har cash att fixa färg.

Sen när de gäller försäljningen på framtid så lyckades vi komma upp till den magiska summan, så de bjöd på pizza.

Men vi som hade bokat in i onsdags att vi ville med o bowla fick lite bråttom när de gällde mat.

Pizzorna kom halv ett o klockan ett skulle vi åka från framtid till bowlinghallen.

Ja som stod nästan sist i kön kom fram o fick mina slicebitar typ 5 i ett så de va bara att slänga i sig de snabbt o bege mig ut på gården.

Jag o sandro stack till bowlinghallen där peter stod o vänta på oss.

Det var han som skulle hålla i de idag.

Efter 20min var alla inne o ombytta. Fick själva ha våra grupperingar....o jag o sandro tog samma lag för vi ville visa att vi på sy o tapetseraravdelningen vi kan.

Katarina som osså skulle vara med i vårt lag var sjuk så vi fick bossen hos oss. Haha.

Men snacka om att jag sög på bowling. Var för längesen man spela. Efter 5 omgångar kom jag igång o fick in några strikar. Haha.

Sandro tyckte jag var segstartad, undrar vad han mena med de?!?!

Varfall, jag o marita skulle klå sandro för han pinna juh iväg i poäng...o till sist gjorde vi de.

Vid halv fyra kom snutt o kolla på, o då tappa jag juh såklart koncentrationen så ni kan juh själv gissa var de kloten hamna. Haha, ASG!

Sen var de hem för oss, men där va vi inte länge.

Vi begav oss te stan för att möta upp binis på kullagatan.

Där blev vi bjödna på fika på espressohouse. Gott!! *tack binis*

Hjälpte även henne med lite papper o saker.

Efter fikan blev de upp till pålsjö kyrkogård där vi tände ljus på binis mammas grav.

Sen var de maxi på råå som gällde. Handla lite till kvällen.

När vi var klara på maxi var de dax för binis att bege sig hem, så vi släppte av henne vid sitt.

Sen var de hem o på med mjukiskläderna för mig o snutt. Sen boka vi upp oss i soffan med cola o chips. Kolla tv ett tag, sen var de dax att nanna kudden.

Sen idag har man fått vila ut sig...men blev väckt av en som tror han e knähund. Haha.

Försökte ta sig upp längs sidan o skulle gosa. Blev att man fick morna til sig o gå upp.

Väl uppe blev de kaffe o frukost. O nu sitter man här o skriver.

Har även hunnit starta en maskin tvätt.

Blir nog att binis kommer o joinar oss idag innan jag o snutten ska ner till Lomma på filmkväll med lite god mat o snacks.

Den ska joinas med nettan <3>

Ska bli så jäkla kul. Var juh ett tag sen man träffa pinglan. Men blir väl att killarna snackar sitt o vi brudar snackar sitt :P

Neh nu ska ja klä mig, sen blir de att fixa lite här.

Skriver kanske sen igen.

Puss o Kram på er!




* mamma saknar dej jazmine*

2 kommentarer:

* Karin * sa...

Hoppas att ni får riktigt kul ikväll, och hoppas att filmen är bra.
Tace care of you all!
björnkramar från svärmor och svärfar

Anonym sa...

Så kul att ni kommer ner ikväll!! Miss you soulmate <3 *pussen* //NeTTaN