tisdag 6 januari 2009

lite uppdateringar från dagarna...

Ja då får man väl uppdatera sig lite ...
I söndags var jag o fredrik o lämna lillan på nyvång hos matte o emelie för emelie skulle ha henne under måndagen då jag var på framtid.
Efter att vi lämnat lillan så stack vi inom min broder o hämta en kontorsstol till kontoret.
För ja hatar att sitta på den pallen som står där inne. Man får juh träsmak.
Sen var de hem om o göra vid sig o äta för binis skulle bjuda på bio.
Så vid 20.30 hämta vi binis på knutan, sen var de hemo lämna lite saker hos henne, sen var de bion som gällde.
21.15 börja filmen Australia o skitbra va den.
I slutet eller delar av filmen fick jag en känsla av filmen pearl habor...men verkligen en film värd att se.
Trodde de skulle kännas jobbigt i ryggen eftersom de var juh nästan 3h man skulle sitta still, men de gick snabbt. Efter filmen var de lämna binis sen hem o lägga sig.
Somna vid halv två o sen skulle man upp vid 7 igen :s
Mindre kul men man har sin plikt att sköta.
Snutt såg trött ut men han var så söt att han körde mig ändå till jobb.
Efter att han lämnat mig drog han till eket o hämta en hylla sen drog han till Jessika för att hjälpa henne.
Ibland undrar man vad hon klarar av själv, för de verkar inte vara mycket!
Men men...inte min sak.
Sen efter jobb kom snutt o hämta mig sen var de ner till stan för att gå inom banken. Men när vi kom ner till stan så var banken stängd.
I samma veva ringde binis o sa att hon var i stan.
Blev att vi plocka upp henne, sen drog vi hem o drack kaffe.
Vid halv 7 skulle vi till nyvång o hämta jaz, men ringde emelie o fick veta att de var i stan så de blev dit o hämta henne istället.
När vi kom hem blev de att göra i ordning jaz för sängen sen satt man o snacka med binis.
Snutten gjorde sig klar för att dra te Ättekulla o möta Danne.
Eftersom Jaz var som hon va ville ja inte göra situationen värre så blev att snutt åkte sj.
Men kommer juh fler turer...sen får man juh se om danne hänger med oss te elmia.
Binis drog lite efter halv 9...sen satt man här o kolla tv.
Mådde inte toppen för hade migrän o frös.
Var svintrött o ville sova, men hade en liten envis tjej här som inte skulle sova, så var bara att hålla sig vaken.
Efter väldigt många om o men så somna hon. Jag o snutt kolla tv o sen skulle vi kolla film tyckte han, men han somna som sagt *läs bloggen innan*
Sen idag var de upp som vanligt. Nu snart blir de eket sen får man se vad som händer.
skriver mer sen.
Poss o Kram

1 kommentarer:

* Fredde * sa...

vi hunnit göra mycket dessa dagar. hehe

love u pussar