söndag 18 januari 2009

Lomma igår o Softdag hemma!















Ja då kan jag berätta att det blev att binis kom igår.
Blev att vi tog oss en god chokladdrink o satt o snacka.
Klockan ticka iväg...o vid halv 5 ställde ja mig i duschen.
Gjorde mig redo för att dra, men för en gångs skull så var de fredrik som drog ut på allt...haha!
Men kom iväg 18. Blev inom maxi där nötter o chips handlades, sen blev de tasty house på söder.
Efter de blev de att släppa av binis hemma hos sig, o sen var de raka spåret mot Lomma.
Väl nere i Lomma var maten i stort sett klar, så de va bara att hänga av sig o sätta sig vid bordet.
Gott va de...även lenas fredrik hade gjort någon god röra.
Blev att man även gosa lite med elin, eftersom de var ett tag sen sist. Men jisses som hon osså växt. Flickorna e inte små längre.
Varfall elin nattades för hon var trött...sen flyttade vi in oss i soffan med allt de goda.
Blev att jag fick välja film....o till sist valde ja Prom night. En bra film, men som thomas nämnde i sin blogg så kunde man räkna ut lite redan i filmen.
O min fredrik ska vi juh inte tala om...han har juh en viss förmåga att avslöja saker om filmer fast de fanns personer i rummet som inte sett den innan.
Efter filmen kände lena fredrik sig lite dåsig så de begav sig hem.
Vi stanna 10min efter att de åkt, sen begav vi oss osså hem!
Väl hemma gick snutt ut med gizmo o jag tog på mig mjukiskläderna. När snutt sen var inne igen så blev de filmdax igen. Men vid 01.45 gick ögonen i kors o då var jag trött.
Blev att vi gick in o la oss.
Sen ida fick man sig en ordentlig sovmorgon.
Men fast jag fått en ordentlig sovmorgon så har jag varit seg o öm i hela kroppen idag.
Binis var även en sväng här idag. Blev varm chokld o middag för vår del.
Sen kom lillan hem. Hehe...sen var de livat här igen. Har även hunnit plocka undan lite o diska.
Väntar bara på att lillan ska somna nu så man själv kan få lägga sig....sen e de dax för praktiken imorn igen!
Neh nu väntar annat här!!
Puss o Kram på er sålänge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fredrik ser ut att må bra, trots att klockan bara är "barnet";-)

Anonym sa...

Kul att ni kom igår!! Får snart ses igen <3 //Nettan