onsdag 14 januari 2009

Onsdag...

Ja nu e klockan inte mycket.
Men kan juh säga att idag känner jag inte av nåt av mina symtom från anfallet i måndags.
Skönt! Så hoppas de bara håller sig så resten av dagen!
Eller veckan man kanske ska säga.
Snart att gå te dagis med lillan...sen e de att promenera till min praktik.
Önskar man hade haft en cykel att förflytta sig med. De hade underlättat en hel del.
Hehe, kanske nåt ja ska önska mig...lite presentkort på harald nyborg....för de e ju där min cykel finns. Men vet även att de har en cykel ja kan tänka mig på biltema.
E så skönt nu fram mot våren o sommaren att bara ta cykeln o sticka iväg en runda.
Neh nu kom jag från mitt ämne...hmm.
Just de....sen e de till praktiken som gäller.
Efter de e de hem o hämta lillan på dagis. Sen misstänker jag att jag har en gubbe som står o vill ha mat när han kommer hem, så blir att försöka fixa nåt där. Va de nu blir.
Så nu ser ja klockan tickat iväg o jag måste få på lillan lite plagg till.
Men ha de gott o ta hand om er!
Puzz o Kram

5 kommentarer:

* Fredde * sa...

Ja du längtar själv till vår och sommaren, och ta en sväng med en cykel e inte helt fel.

Love U Pussar

Annika sa...

Men gumman, vad hände med den cyklen du fick av oss? kramis

Anonym sa...

Fredde e väl en fena i köket, ni lagar väl maten tillsammans :) Ja, att ta en cykeltur en ljum sommarkväll är ju nästan oslagbart. Längtar sååå till varmare soligare tider :) Kramen

Anonym sa...

Usch, cykla är jobbigt! Det ska vara motorcykel:-)

Anonym sa...

Jag vill också ha en cykel så jag kan bege mej ut med lilleman!