lördag 10 januari 2009

Fortsättning...


Ja då får jag uppdatera mig lite vad som hänt!

Syrran kom hit så blev att vi gjorde lite mat. Hon hade även med sig fika, så en stund efter maten blev det att vi fika.
Sen har vi suttit här o snackat.
Har även hunnit diska 2ggr, slängt sopor, tvättat ett par maskiner, vekit tvätt o plockat undan lite.
Snutt har även ringt och meddelat att han e på väg hem.
Sitter här o tänker hur jag ska hinna få undan här till min födelsedag :s
Men får göra så gott ja kan. Ska även se va de kostar att låna lokalen här borta. För gott om plats e här inte precis. Men de märker vi.
Nu ska ja snart till tvättstugan igen.


Puss o Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar er massa gumman!!! <3 //Nettan

* Karin * sa...

Vilken fin bild på mitt lilla barnbarns barn.Och det var ju synd att jag inte skickade med en bit äppelkaka till er när Fredde hämtade Gizmo ikväll, den var jätte god, det får bli nästa gång istället.
Bamsekramar till er alla tre.

Anonym sa...

Vad flitig du varit :) Tänk att det snart är DIN födelsedag :) Alltid kul att fylla år och få träffa nära och kära. Så kul med lite bilder på mitt barnbarn, han är ju lika ljuvlig som honung.Kramis

Anonym sa...

Åh, vilken dag fyller du år? Och vad fint du har gjort med kortet på min lilla älsklingsplutt :-)