onsdag 7 januari 2009

seeeg!


Ja jisses sicken natt de blev.

Har börjat plocka bort lillans middagsvila.

o visst lägger hon sig tidigare....men de blir att hon vaknar o ska vara uppe ett tag innan hon ska sova igen.

Så blev de igår.

Hon la sig lite över 19, o vid 22 var hon vaken igen...

Visste då att de var kört...Så blev att vi var uppe till i natt nångång.

Klockan 2 kom snutten o hämta mig...då hade ja somnat på soffan :s

Men då hade hon somnat så de va skönt....

Men jisses sicken bakslag de va i min skalle när ja vakna igen vid 6.

Blev att man var hemma idag...men omg så seg man varit o toppen har man väl inte mått.

Jazmine små utbrott o hyss tar på ens krafter.

Känner mig som en 80-åring fast ja snart ska fylla 25.

Fryser nåt enormt osså....mindre kul!

Ska se om man kan göra nåt för att få upp värmen här...

Neh nu ska ja göra mig o jaz klara te snutten kommer.

Syrran ska bjuda på mat idag igen...fast idag blir de italian house.

Vi blir lite bortskämda av binis.

*tack gumman för allt du gör* hehe...

Även min gamla granne ska komma o hälsa på idag...så de ska bli skojj!

Händer att ja skriver sen kanske.


Puss o Kram på er alla!



Take care!


1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja hon verkar vara snäll binis=) Ja det är jobbigt när dom vaknar igen på kvällen och tror dom ska vara uppe.. Kram Ella