söndag 25 januari 2009

Min dag...

Ja nu e min dag över o jättefina presenter har jag fått från alla....
Alla har varit helt perfekta...inte en enda present jag tvekat över!
Tack alla för presenterna jag fått idag!
Fått afrikanska saker, dataväska, presentkort både på ikea o väla :P hehe...blommor o choklad.
Var samtidigt skoj att få ha alla samlade.
De enda man hade lite problem med var platser...men de löste vi bra tycker jag.
Neh nu ska ja bege mig in te kojjs, för snutten sover redan.
Fick diskat undan lite av högen här ikväll...men har juh som sagt en del att göra imorn osså.
Take care...
Puss o Kram på er alla!

1 kommentarer:

* Karin * sa...

Tack för en trevlig e.m. och jättegoda smörgåstårtor m.m. Hoppas att kvällen med film och övrigt blev som ni hade förväntat er.
Ha det bra
kramar från oss båda