onsdag 28 januari 2009

trötter...

Ja jisses så trötter man kan va.
Har ingen ork, o känner mig helt slutkörd.
Men får hålla ut denna veckan, sen kan ja börja varva ner.
På söndag e de kalas för mitt lilla hjärta som blir 3år redan.
Tiden bara springer iväg.
Annars har början av veckan varit bra.
Fick tom med äran att köra framtids privata firmabil som tillhörde chefen.
Kul när man får den tilliten.
Har även skissat o kollat omöblering där uppe, o som de seer ut nu har jag ansvaret för de.
Så igår börja jag även att spackla väggarna....o idag står målning på schemat.
Men ska bli kul att syssla med saker jag tycker om.
Neh nu måste ja sätta fart. E dax att lämna lillan på dagis o ja ska till framtid.
Ta hand om er!
Puss o Kram

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk att våra gryn redan e 3 år, inte klokt=)
ja asså, ja har antagligen fått jobb i hbg, så de blir en flytt tibax =)

kram fia