lördag 10 januari 2009

*fryser*


Ja de e nåt som inte e som de ska vara...

Jag e den som brukar springa runt med kortarmat när de e massa minus ute, men denna vintern har varit fruktansvärd.

Jag fryser HELA tiden.

Som härom kvällen när ja somna i soffan hade jag filtar o täcket på mig, men frös ändå :s

Ingen cirkulation heller för e oftast kall om händerna även om jag har vantar på mig...

men men...

Haha, e väl ålderssyndrom eller nåt!

Idag e snutten iväg på körningar....o jag e hemma med snuttan.

Fick samtal precis av binis som snart ska komma, så ska bli kul med lite sällskap.

Blir nog att man bakar en kaka idag eftersom man har lite tid att göra annat.

När man kommer hem från praktik e de juh lillan, mat o fredde man fokuserar på.

Så får se vad de blir.

Neh nu ska ja vika lite tvätt o diska tror ja...sen får man se vad som händer.

Lär väl skriva av mig senare igen. Så det e bar att hålla utkik idag om ni e nyfikna på vad som händer här.

Take care sålänge!


Puss o Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du e inte gravid då ;-). Jag är också riktigt kall om händerna, varm om kroppen, men fryser som en naken råttunge :-D
/Caroline

* Karin * sa...

Ja baka är ju alltid bra att göra när man känner sig frusen, det blir en härlig värme i köket. Har idag bakat en äppelkaka (får väl erkänna att det inte var jag utan Lars) men fin blev den. Hoppas att du får upp värmen i kroppen och inte känner dig frusen.
kramar

Anonym sa...

Låter som mig det där.. med frysandet.. är exakt likadan!! :S //Nettan