tisdag 13 januari 2009

kvällen...


Ja då har man gått igenom denna dag osså.

Blev att jag o lillan baka kladdkaka o kardemummakaka...

Men utseendet på min kardemummakaka tyckte fredrik var skitrolig. *bild kommer sen*

Annars blev de middag o fika för våran del.

Sen satte jag o jaz oss i badet. Behövde de för mina spänningar i huvudet.

Sen blev de mys i soffan. Under tiden tog fredde sig ett bad. Efter de blev de säängen för jaz o här sitter ja o kollar film men även försöker förstå mig på den nya live messenger!

Ja de e väl lite hur kvällskvisten sett ut.

Ska i säng nu efter filmen.

Sen blir de upp o iväg till praktiken imorn. Ska även försöka ringa läkaren imorn o försöka få en kallelse så ja kan kolla upp mig lite. Känns som de behövs.

Ja de e väl lite va som kommer hända.

Take care o sov gott.

Puzz o Kram på er.....

0 kommentarer: