söndag 31 augusti 2008

~ Söndag ~


Japp då vart denna veckan slut. Hunnit med en hel del måste ja säga...
Var på tjejfesten igår..
Shit så kul de va... Det var kortleken som fick oss på g..
Som vi skratta. Haha men de ja tyckte va roligast va när helen o nettan kom med sin syskonkärlek, hahahaha...eller när nån kom med en kommentar om att röka geting! *asg*
Sen ringde mamma juh osså såklart...hon berätta att min älskade dotter hade låst in sig på toa o att hon inte ville ut därifrån, sen när mormor skulle försöka låtsas åka så hade jazmine svarat, hejdå mormor, gå du! haha, kanske inte de svaret man ville ha.
Men men, ut kom lillfisen.
Sen vid närmare midnatt så begav vi oss med bussen till stan.
Var ett tag sen man va ute, men kul va de.
Visa sig att min polare har blevit vakt på ett av uteställena i stan. Sen när vi väl kom in till harrys så man juh en del bakanta ansikten.
Min kusin Micke va där som av nån anledning kände min polare från gymnasiet som osså va med på harrys. Sen träffa man på stephen, kalle, veronika, sed ahmed m.fl. Såg även en skymt av ann.
Sen vid halv 3 begav vi oss hemmåt. Men om jag hde haft sällskap hade jag stannat längre. Tözerna va nog trötta...men men
Sen hemma va de bara att prata av sig med mamma lite innan min kudde kalla.
Trodde jag skulle må som jag förtjäna när ja vakna idag, men var skitpigg...
Så de va bara att gå bort te lena o hämta mina saker jag hade lämnat där igår. Sen va de inom nettan en snabbis o lämna hennes flaskor. Sen va de tömma lite sopor o sådant som skulle fixas. Sen drog vi en sväng bort te mcdonalds idag...*tack mamma (mormor)* Sen va lillsnutt så trött så de blev vila middag o jag haka på.
Sen efter vilan så ringde annika o fråga om nellie kunde få vara här på onsdag em då hon ska på avslutning på babymassagen med casper...o klart vi ska passa på att ha lillkusinen här. Har juh alltid lika roligt. Sen var det bara för min o jaz del att leka. Sen ringde binis så hon kom på en visit. Så satt o snacka ett tag, sen begav även hon sig. Efter de var de tv´n som gällde, men där va inget roligt precis.
Passade även på att natta lillan, sen satte jag mig här.
O nu bloggar jag..
Ja detta e väl större delar av dagen.
Fick även veta idag att en bekant till familjen antagligen inte kommer klara sig så länge till då de upptäkt cancer vid (lungorna, magsäcken). E sorgligt när det blir så..
Innan visste man knappt vad cancer var, men nu tycker jag att alla har de.
Mamma berätta att frun till den här bekanten sa att denna männsika hade nästan åldrats 10 år på 2 v...så då vill jag inte tänka mig i vilket skick han e i nu.
Men som sagt håller man juh tummarna o hoppas att allt går vägen..

Sov gott allesammans o ta hand om er!

O kom ihåg, skjut inte upp saker till morgondagen det ni kan få gjort idag!
Man vet juh aldrig när det kan vara för sent.

Puss o kram på er!

0 kommentarer: