onsdag 13 augusti 2008

* Ensamt *



Ja det e precis va jag känner mig.
Lillan åkte till Jönköping i Fredags med Emelie. Riktigt kul verkar de haft de.
O jag satt hemma o städa.
Hade turen att få vara hos nettan o thomas i fredags kväll * tack*
Sen i Lördags drog vi till Ebbas fik o käka frukost. Gott va de...
Men nettan va inte så kry...
Vi gick o leta efter servetter till nisse begravning, men fick avbryta då nettan höll på att somna.
Sen väl hemma var det bara att tvätta o städa o så blev de även i söndags.
Sen i måndags var det samma visa där...var konstigt att vara ifrån jaz så länge.
Har juh bara varit ifrån henne ett dygn som mest.
Sen på tisadgen vänta jag på att mamma skulle komma, skulle hinna handla lite snabbt innan jag skulle hämta jaz o emelie på knutan.
Sen när de väl var dax att hämta jaz va ja så glad när hon hoppa av bussen o skrek mamma så tårarna kom.
Snacka om att älska sitt barn! Hmm, tror jag har blevit känslig på sista tiden. Haha.
Ja va händer annars...jo kan juh berätta att musse som inte har hört av sig på 2månader till sin dotter sicka ett sms i förrgår där det stod: Kan du lämna jaz här på fredag så hon kan få prova sina kläder?
Va tror han...har faktiskt annat planerat så de kan han glömma.
Ja det var väl lite som hänt sen sist.
Imorn e de dax för soc att komma...men hoppas de inte blir lika jobbigt som sist, men det märker vi.
Sen på fredag ska jag o jaz åka iväg till landet en sväng o koppla av.
På lördag blir det att äta god mat, o sen på söndag ska jag försöka ta mig till Vallåkra, vill juh inte missa de denna gången osså, har vänt 2år i rad nu för att man har stått i kö i flera timmar, o inte kommit nån vart så man har gett upp..men men får se hur det blir denna gången.
Neh nu ska jag kolla lite tv, för det e juh något jag inte brukar hinna med.
Menb idag somna min sessa tidigt så då får man juh passa på ;)

Take care!

Poss o Kram

*Tänker på dej Kia*

* ~zezze~ is out *

1 kommentarer:

Nenniz sa...

Du e inte ensam gumman.. du har mig.. alltid!! Tack för underbart kaffesällskap, som vanligt ;) *pussar*