måndag 25 augusti 2008

* Frisk igen *



Japp då vart det Måndag igen..
Får väl berätta att i Lördags var det juh erotikparty som blev lyckat trots allt, fast hade varit roligare om jag mått bättre, men försökte verkligen hålla humöret uppe. För att ställa in de kunde ja juh glömma...hehe!
Men efter alla gått så var de färdigt för min del...
Spydde som en gnu :s men men..va skönt att få upp allt. Sen vart de sängen som gällde. *tack förresten alla ni som kom* Ni e underbara!
Varfall vakna söndagmorgon med illamående, migrän o feber :s, så ville bara lägga mig igen...men tog några panodil sen försökte jag sitta uppe en stund.
Men de sluta med sängen igen.
Sen vid middagstid kom binis på besök. Så vi drog te skopunkten en snabbis för hon behövde stövlar, så de blev fixat, men blev även en sväng inom maxi där det inhandlades en blomma te min mamma som var snäll o passa jaz under natten.
Sen var de hem o bara packa upp. När de väl var gjort ringde mamma som kom med jaz. Så de va bara att hämta henne. Sen försökte ja få jaz att vila middag, men de ville hon inte så försökte hålla mig i vaket tillstånd.
Men dagen gick bra o lillan somna i tid.
Sen idag mådde jag lite bättre, va trött o seg o ont i huvudet, men de gick över med en panodil, så de va bara att ta jaz te dagis sen ner till stan för att möta upp emelie utanför hennes skola.
Hämta in cash te räkningen som skulle betalas idag. Sen efter jag va klar med inbetalningen så åkte jag hem o gick inom bageriet o köpte nybakta bullar o en burk tonfiskröra.
Sen hem o käka frukost. Sen efter de var det att hämta lillfisen på dagis.
Sen hem o vila henne, som även jag passa på att vila. Va helt seg.
Sen vid halv 3 vart det dax att gå upp o göra oss redo. De va Fikastund på dalhem hos nettans mamma eva som gällde. Gick inom ica o handla med oss kaka...sen gick vi.
Fika o snacka av oss, sen begav vi oss hem till nettan.
Där passa jag sessorna under tiden nettan stack te maxi eller ica för att handla hem saker till lasangen som vi skulle äta.
Sen när nettan kom så började vi på maten. Sen vid 7 kom även emelie o joina oss.
Vid 9 då hade vi ätit o druckit kaffe så de va dax att dra hem o natta jaz.
Sen blev de att man satte sig här o la upp lite bilder på bilddagboken.
Neh nu kallar sängen för mig osså. Ska juh te stan imorn med nettan o kolla lite saker.
Men take care!

Puzz o Kram

*Glöm inte att ni e värdefulla*

0 kommentarer: