torsdag 28 augusti 2008

# Onsdag #


Japp då vart denna dagen osså slut.
Blev en sväng till maxi innan idag med emelie, nettan o elin, men jisses sicket humör min dotter hade.
Hon har nog gått alla på nerverna idag...ville verkligen inte göra som varken jag eller emelie sa.
Bara trotsa...men de e väl typiskt för den åldern.
Min mamma sa att jag va värre när jag va i den trotsåldern, men de förnekar jag. Haha.
Efter vi handlat var det att gå upp o packa upp. Sen blev de fixa lite här på datan till binis, hon ville ha över lite av låtarna jag har på datan till sin mobil.
Efter de va de dax att natta jaz, men de va verkligen inte poppis.
Sen skicka fija ett sms o fråga om ja kunde vara smakråd på maxi, så de va bara att klä på sig o bege sig dit igen.
Köpte med bananer hem o gjorde friterade bananer med glass o sirap. Riktigt gott va de. Men man ska inte äta så här sent :s men men...
Sen vakna lillan igen så de va bara att natta om henne. Åh nu sitter ja här o fixar lite med musik o väntar på att fredrik ska svara, men han verkar ha deckat där borta.
Vågar inte ringa han nu om han somnat...fett taskigt juh.
Så blir sängen snart här...
Sen imorn e de stan med nettan som gäller. Ska fixa lite bankärenden o sånt.
Take care!

Poss o Kram

0 kommentarer: