lördag 30 augusti 2008

¤ Lördag ¤




Ja som ni ser hinner de bli en lite blogg idag osså.
Sitter här o längtar till ikväll...ska bli så skönt att släpp allt man har i huvudet för en stund.
Sitter just nu o väntar på mammi. Hon skulle bara fixa färdigt med blåbären hon fått från grannen som varit i norrland o fixat de.
Sen e hon på väg hit....
När hon väl kommer ska vi bege oss till bjuv en sväng o kolla marknaden där.
Får se om man stöter på några bekanta ansikten.
Lär inte bli lång stund vi går där, för klockan har juh redan tickat på bra.
Tror jag har bestämmt mig för vad jag ska ha på mig ikväll.
De blir ingen WOW faktor på de, men de e bekvämt varfall...
hehe...
Sen vid 17 e de dax att gå te nettan... It´s make up time..
Har en känsla av att det med festivalen kommer ta sin tid, så lär väl bli att man blir nån minut sen te nettan.
Men sen o andra sidan så har man tur...nettan bor rakt över porten o den vi ska till bor i gården bakom mig. Så det är juh inga större sträckor ja behöver flytta mig över.
Var evighet sen man va på tjejfest, men har en känsla av att det lär snackas o skrattas i mängder, för det brukar juh vara sådana saker vi brudar e bra på att göra.
Men som sagt det ska bli kul o se hur de slutar.
Sålänge ja slipper bråk o olyckor så e jag nöjd!
Tanken slog mig precis att fija ska flytta idag, fast jag va där igår.
Får ta och åka upp där nån dag o hälsa på. Blir juh så tomt när folk flyttar.
Men har en känsla av att de kommer bli när man har skaffat sig bil :s
Neh nu ska ja ta mig i kragen o lyfta min feta röv o göra oss klara.
Men take care o trevlig helg på er!

Poss o Kram <3

Mamma älskar dej Jazmine, du e mitt allt!

1 kommentarer:

Nenniz sa...

Jaaa, ska bli såå kul ikväll söt!! :D Puss puss <3