torsdag 28 augusti 2008

~ Torsdag ~


Torsdag idag...
Full rulle hela dagen idag osså...
Börja med att man gick upp vid 8. Lämna Jaz på dagis vid 9 sen va de bara att vänta in grannen.
Sen tog jag, emelie o nettan bussen te stan.
Emelie skulle te skolan fast hon inte hade några lektioner, o jag o nettan skulle fixa bankärenden.
Blev att vi hoppa av vid dunkers o tog frukost från brock´s. Gott va de!
Sen va de bara inom banken för de öppna juh inte förrens 10...men de gick snabbt o smidigt där, sen va de bara för min del att inom en annan bank o fixa va ja skulle där.
Skitrolig gammal gubbe stiod bredvid o snacka med bankomaten, asså ni skulle hört han! *asg*
Varfall, så vid halv elva va de bara för mig o nettan att bege oss te söder där det blev inom tasty house o tog oss en kaffe.
Försökte få fredde att komma o joina oss, men han hade annat för sig.
Blev att vi drog hem, för ja skulle ha jaz på dagis till 12 bara.
Hann hem lagom till jaz skulle hämtas. Sen vad e bara hem med lillsnutt o lägga henne för middagen. Fixa lite här, sen passa ja på att osså vila en stund.
Efter vår vila var det meningen att jag o jaz skulle hänga med nettan o elin te dalhem, men de sket sig då jaz va tjurig.
Efter lite lek o mys så kom nettan o elin till oss. Drack kaffe o sncka lite.
Passade även på att exprementera lite med våra bloggar o lyckades fixa ---> besöksräknaren.
Men efter kaffet o elins o jaz smågnabb så gick de hem. :´(
Elin va nog trötter, för de såg så ut.
Efter de gick va de bara att hänga upp tvätt o plocka undan lite här.
O nu ska jag gå o natta Jaz.
Men bloggar vidare snart...

Take care!
Poss o Kram

1 kommentarer:

Nenniz sa...

Tack för goda kaffet igår o sällskapet på stan! :) *pussar*