tisdag 26 augusti 2008

¤ Tisdag ¤



Japp då vart denna dagen snart slut.
Full rulle hela dagen o knappt nån sömn i natt.
Hade en dotter som skulle ligga i mammas famn i natt men innan jag fick ro i kroppen efter allt kaffe hos nettan blev klockan 3, men sen va de min kindtand som började jäklas.Så kunde inte somna förrens klockan va runt6.
Sen ringde emelies mobil lite efter 7 sen kunde ja inte somna om så det var bara att gå upp för min del.
Blev att jag laga några klädesplagg, sen va de bara att väcka lillsnutt o göra henne redo för dagis.
Jag, nettan o elin åkte till stan där det blev frukost på mcdonalds. Efter det bar de åt sönder o handla lite m.m. där.
Sen var de inhandla lite saker snabbt till Lördag om de nu blir nåt, men håller tummarna hårt. Vill juh inte missa de.
Vet juh att de kanske en annan söt sak som osså ska ut.
Annars va de bara att hämta lillsnutt på dagis när man kom hem...
Efter de va de bara upp om lägenheten o hämta jaz sandleksaker, sen va de ut på gården o leka med elin o jonathan o ja joina morsorna anette o lena.
Lena hade bakat goda kaker som vi avnjöt med nettan nybryggda kaffe.
Efter en timmes lek kom emelie o då passa vi på att gå upp.
Elin o anette joina oss, men jaz o emelie drog efter en stund så då börja jag med maten. Gjorde Kycklingwok idag.
Jag, nettan o elin åt, sen satt vi här o snacka ett tag, sen begav de sig hem runt sju halv åtta hemmåt, Bara en stund efter kom jaz o emelie hem igen...
För en gångs skull va jaz så trött att hon gick raka vägen in i sängen o la sig. Skönt!
Sen ja o emelie sitter här o kollar film.
Hif förlora idag mot gefle i fotbollen, men bättre tur nätsa gång hoppas jag.
Hmm, ja de e väl min o jazmines dag i stora drag!
Take care....

Puss o Kram *i´m out*

1 kommentarer:

Nenniz sa...

Alltid lika kul med dig gummsan!! *pussar på*