fredag 29 augusti 2008

# Fredag #


HELG!
Jahapp dp vart de fredag o helg.
Lämna lillan 9 på dagis, sne vart de hem o fixa med lite saker.
Var meningen ja skulle te nettan, men hon rymde te danmark, hehe!
Sen vid halv tolv så ringde fija...hon ville ha sällskap när hon packa för de flyttar imorn o kände att de va skönast att ha nån att snacka med under tiden hon packa.
Vet hur de e...man e juh ett sällskapsdjur...hehe.
Så efter dagis var det hem te fija o satt hos henne ett tag.
Fick fika *tack gumman* sen va det massa säckar o saker som skulle ner.
Vi 3 begav vi oss hem då ja skulle tvätta o diska m.m.
Lillan va skittrött så de va bara att lägga henne en snabbis.
Själv fortsatte jag med min hushållssysslor.
Efter att de gått lite snett för mig idag så va jag inte på vidare humör, men tack o lov så fick nettan, lena o mamma mig på bättre humör.
De fick mig att glömma mina problem för ett tag.
Sen ikväll så tog jaz o jag ett varmt skönt aromabad! De luktar så gott!!
Sen va de välling o nannedax för henne.
Hon somna som en stock, men de brukar hon göra efter hon fått bada.
Sj så satte jag mig framför tv´n men tyckte där inte va så mycke att glo på, så därför valde jag att sätta mig här o uppdatera min blogg lite.
Imorn blir de att plocka undan o sådant, sen kommer min käre mor hit. Sen blir en sväng till bjuvs maarknad tror jag, o efter de blir de hem o duscha o göra sig redo te kvällen. Sen vid 5 ska man in te nettan o fixa de sista som smink o sånt...sen kl 18 bär de av mot lena där de ska vara GIRLPOWER!! Sen närmare midnatt bär de ner till stan o mest troligen Harrys skulle jag misstänka.
Så lär väl inte bli uppdatering förrens på Söndag misstänker jag. Men det märker vi.
Men sov gott o ta hand om er!

Poss o Kram

0 kommentarer: