tisdag 19 augusti 2008

* Angry bitch *



Ja det e vad man kan beskriva sig själv som igår och idag!
Då undrar ni varför?!
Jo de ska ja berätta...
Det va så att igår vid 20.00 tiden va det nån som knacka på dörren hemma hos mina föräldrar, mamma öpnna o där stod polisen.
Mamma blev juh rädd att det hänt oss något, men så var det juh inte.
De fråga om min bror va hemma, o det va han, fast han sov.
När mamma fråga vad det gällde så svara de att det hade inte hon med att göra.
Mamma ropa på andre o under tiden stiger de in i hallen.
De tar med min bror ut där de pratar med honom.
Detta gällde narkotikabrott.
De ville undersöka hans rum....men både andre o min andre bror o mamma ville se husrannsakan, men de fick de inte, polisen gav de i svar att de sett för mycket på film.
Sen visa de polisbrickan o bara gick in :S Sen ville de se vart andre hade sitt rum, asså i mitt rum där min bror få bo under tiden han ska få sin nya lgh.
Där gick de upp o vände upp o ner på allt, o det rummet hade jag städat i förrgår.
De hitta såklart inget o de jävla snutfittorna kunde inte städa upp efter sig.
Men det e inte bara de jag stör mig på, de har begått tjänstefel...Det står för fan i lagen att husrannsakan där ska det finnas papper på att sådan får göras, även vem det gäller o vad.
Sen har de även skyldighet att ställa i ordning rummet så som dte var när de kom om de inte hittar det de e ute efter.
Men de ska få veta både ett o annat. Jag ska fan anmäla de, vad tror de...att de bara kan göra hur som helst eller?
Det e olaga intrång de osså gjort när de bjuder in sig själva på det sättet.
Jag sa te mamma tur jag inte var där, för då hade jag väl fått en dom om våld på tjänsteman. Jag hade verkligen inte låtit de köra över mamma som de gjorde.
Sen att min bror fick urinera utomhus e osså kränkande och en olovlig tvångsåtgärd.
Vid sådana saker skall det utföras på en läkarstation eller polisstation.
Men inte ens de gjorde de.
Men men...får se vart det hela leder.
Annars var jag hemma igår o tvätta lite o sånt.
Sen på em drog jag o jaz te fija o barnen. Där blev de att vi beställde pizza o vart en runda på maxi. På kvällen drog vi hem...
Sen igår hade vi för en gångs skull följe med nettan o elin te dagis. Skojj!! Va juh bara 100år sen sist...hehe!
Efter barnen va lämnade blev de en snabbiskaffe hos nettan.
Sen va det bara hem o fixa här.
Ja det e väl lite av min gårdag...
Take care!

Poss o kram <3
*i´m out*

2 kommentarer:

Thomas sa...

Hmm, Låter som polisen gjort duktigt mycket fel. Bara till att lämna in en anmälan på dom. Kämpa på... Var väl två wallander look a like som ville visa sig tuffa för sina kompisar på stationen..

Nenniz sa...

Snacka om idioter!! =O