fredag 15 augusti 2008

* Fredag 080815*


Ja då vart det fredag idag!
Men känns inte som de. Kom på kl 3 i natt att jag skulle till ams idag, men tur de va öppet hus, för annars hade ja varit där för sent.
För jag tog nämligen inte bussen förren jag lämnat jaz på dagis.
Men snabbt gick de, bussen va lite försenad osså.
Va hemma igen 10.30 så de va skönt...hatar när man ska sitta o vänta o vänta.
Träffa även på Ella i stan, skulle med samma buss som jag. Skojj!
Va längesen man träffa henne, men snacka om att alla bara blir spagetti.
Ella, nettan, thomas, elin, milla...ja mååånga o jag blir fan bara fetare..haha!
Alla siktar på beach 2009 o jag siktar på kistan 2009 eller nåt! Neh nu ska vi inte vara sådana...
Håller på att packa lite snabbt.
Ska till landet en sväng! Blir syskonmiddag imorn så jaz ska träffa sina kusiner lite.
Sen blir de väl bara att det lugnt.
Ska försöka ta mig till vallåkra på söndag, men de märker man juh.
Hade Soc här igår annars, puh...inte min starka sida längre o sitta o snacka om mitt förflutna, man blir juh bara deprimerad :(
Nu e de nya tider o då vill man juh glömmad e gamla.
Men de gick bra varfall, så nu tar de 2v till innan man ska dit antagligen.
Neh nu ska vi snart ut, men take care!

Mamma älskar dej Jaz <3 Du e min solstråle, mitt kött o blod. Utan dej hade jag inte varit något.

Puss o Kram

1 kommentarer:

Nenniz sa...

Vad dum du e vännen.. du blir fan inte fetare o fetare!! Hallå, hur mycket fläsk har inte jag på min kropp då!?! =O Du e fin gumman, massa!! Puss o kraaaam