måndag 25 augusti 2008

~ Funderingar ~


Ibland undrar jag hur jag e skapt.
Jag vill så gärna träffa en person, men varenda gång den här personen erbjuder mig en träff så bangar jag eller så e det något annat som kommer i vägen.
Men tror de e mitt dåliga självförtroende som gör att jag inte tar de steget.
Men hur ska ja göra för att lyckas!
En dag e allt för sent o då har jag mig själv att skylla.
Om man bara hade haft bättre figur då vet jag att jag inte hade bangat...
Men sen de roliga e att om jag hade mött denna person ute så hade ja inte bangat.
Men sen så har jag alltid sagt, om man inte tas för den man e, då e inte personen värd att vara med.
Jag hoppas jag tar mig i kragen....
Vem vet, kanske går miste om nåt bra...

1 kommentarer:

sofia sa...

hej zezze. möt honom, du vet ju att jag ska på date idag....fy fan vill inte men måste ju om man nång ågn ska träffa nån...