torsdag 21 augusti 2008

Torsdag 21 aug



Ja då vart de Tordag idag..
Dagarna tickar på som vanligt...o snart halloween o jul. Hehe..
Ja ni som läst min gårdags blogg vet juh att min kamera försvann...men återfanns idag tack o lov...
Hehe...har blevit kameratokig...
Den fann i ett par byxor i tvättkorgen. Så tur ja kolla alla plaggen innan ja skulle tvätta idag.
Annars har de varit en ganska lugn dag. Drack kaffe en snabbis hos nettan imorse innan de va dax för nettan, thomas o en vän te nettan från malmö att dra på nisses begravning.
Själv så börja ja plocka undan här lite, o skulle börja borsta av golvet i gästrummet, men kom att min sopborste blev sönderslagen igår när jaz o nellie lekte.
Haha...så får ta o köpa mig en ny.
Sen sen vid 1 idag somna jaz middag så då satte jag mig här på datan ett tag. Sluta med att jag köpte ett nytt underklädes sätt på tradera som ja faktiskt tyckte va snyggt.
Sen efter de fick ja för mig att jag ska försöka bli mitt gamla självsäkra jag som ja va innan ja träffa Musse.
Så de jag gjorde var att ta den tjockaste nålen jag hitta o pierca min näsa igen.
Ömt va de men ont gjorde de inte...har juh gjort de några ggr innan lite varstans...haha! Så nu har jag en piercad näsa igen :)
Nu ska jag bara bygga upp mitt självförtroende o gå ner ett X antal kilo.
Sen så ska zezze vara back in business i think!
Sen lagom till ja va klar med piercandet vakna min kära dotter, o nu sitter vi här o leker. Ska fixa de sista käket sen e de dax för snuttan att nanna kudden.
O jag ska krypa upp i soffan o kolla tv hade jag tänkt.
Take care!

Poss o Kram <3

* I´m out *

0 kommentarer: