måndag 1 september 2008

# Happy!! #

Ja idag e jag faktiskt de...angelika ringde från dalhems fsk o fråga om jag kunde hoppa in som vikare fram till Onsdag.
Självklart ville jag de...
Så det var bara att ta sitt pick o pack o lämna lillfis på dagis. Sen va de bara raka spåret till dalhem.
Kom dit o de tog inte speciellt länge innan ja hann bekanta mig med alla små söta barn.
Var ute o lekte fika m.m.
Sen vid 4 var min dag slut...så de va bara på med jackan sen bar de av mot mitt "eget" dagis för att hämta lillsnutt. Dagen hade gått bra fast de blev en lång dag för henne. Det enda var i morse när vi vakna...Redan då sa Jaz -mamma jag vill inte dagis idag, vill nanna mamma...*så söt*
O att hon inte ville lämna mig märkte jag då ja skulle gå från dagis...jisses som hon skrek o riktigt klamra sig fast de hårdaste hon kunde.
O sånt känns i hjärtat.... :(
Sen när jaz var hämtat så var de raka vägen hem.
Sitter här nu o uppdaterar mig lite snabbt. Kanske blir en blogg ikväll osså, men de märker ni.
Take care!

Poss o kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis gumman.. Håller tummarna för att d ska bli längre för dig
Kram lena

Nenniz sa...

Uff ja, är jobbigt när de skriker så när man lämnar dem.. Smärtar i mammahjärtat!! :( Skönt att det gick bra o jobba iallafall!! kramiz