söndag 7 september 2008

- Vad händer? -


Det e så mycket som rör sig i mitt huvud...
Idag när jag satt hemma hos mina föräldrar o käka frukost så sa emelie till jaz som satt bredvid mig, var e din mamma jaz? - ena stunden tänkte jag, -ja vart e hennes mamma? sen slog de mig i andra stunden att det e juh jag som e mamma o jag har en dotter som snart e 3år.
Vart har all tid tagit vägen? Om man bara kunde stanna tiden o plocka in allt...
Men men..
AHH, vill fan bara träna, men ingen som kan ta jaz :( känns som ja inte kommer ur mitt träsk...
Vill inte se ut så här mer o må som jag gör...
Vill ha en kille som kan pusha på en och som man kan skämta med under tiden man kanske joggar en runda eller nåt.
Men den turen har man inte...
E ändå ingen som vill ha en fet kossa som mig...haha!
Neh nu ska ja inte vara sån, NÅN dag kommer väl en tid då jag kan börja träna o sånt, men frågan e juh bara NÄR??
Neh över till nåt annat..
Hmm...
Ja just de...har en känsla va att mina goa granne snart kommer lämna adressen o istället så kommer ett kort med en ny adress i Lomma...hehe.
Vill inte att det ska bli så, men vill juh såklart att hon ska vara lycklig med sin lilla thomas.
Men de får väl tiden visa...

Neh nu ska ja se till att plocka ihop mig o slänga mig på soffan en snabbis, sen e de bvc med jaz imorn. Så ska bli kul o se vad hon väger, hur lång osv.
Take care...

Puss o Kram

2 kommentarer:

Nenniz sa...

Gumman, du e fan ingen fet kossa, säg inte så om dig själv!! O du, även om jag flyttar, så ska vi ses, o ha kontakt!! Vill inte missta den för nåt i världen vännen!! Pussar

Thomas sa...

Du har allt för att klara av att må bra. Bara se till att printa in i skallen att nu jävlar. ta grannen i handen nån dag och ge er ut på långpromenader,

Ni är välkomna till Lomma precis när ni vill, finns inget som hindrar oss från att träffas ändå.