tisdag 2 september 2008

¤ Tisdag - Gott ord! ¤


Ja då har man fått ett gott ord om sig.
Efter att lämnat lillsnuttan tidigt idag så gick o messa med fredde o emelie på väg till jobb.
Var tänkt att emelie skulle komma idag men vi sköt upp de då ja ska jobba imorn.
så på torsdag ska vi ha kusin mys o då är det även dagisdag borta på jaz dagis med massa skojj.
Varfall åter till jobbet. När ja kom dit va jag fortfarande yr i nattmössan, haha...hatar supertidiga mornar. Visst kan de vara mysig när man går upp med nån, men så har juh inte jag o jaz de...
Men när ja väl va där o suttit vi barnen o lekt en stund så var de dax att gå ut.
Skönt va de att komma ut..man piggna till lite o då kom en av avdelningens "fröknar"
fram för att prata med mig.
Trodde jag hade gjort nåt fel, men snarare tvärtom.
Hon kom fram o berömde mig för att ta tid med barnen o leka med de o lära känna de. För hon sa att mååååånga av deras vikarire hade bara ställt sig o iaktagit barnen eller svansat efter de. Hon mena även att jag var duktig på att ta intiativet för att bara varit där 2 dagar.
Hon sa hon va glad att de äntligen träffat en bra vikarie o att de kommer ringa mig fler gånger...
Så det hoppas jag de håller ordet för.
E såå otroligt skönt att ha nåt att göra. För jag kan juh inte förneka att pengar behövs verkligen.
Annars har väl dagen varit lugn i sig själv.
Var en runda inom ica o de på dalhem...jisses man känner sig som en turist där ute. Haha...men de löste sig. Nu i eftermiddag efter jobb kom binis på besök, hade med sig min favvorätt inom (färdiga rätter) o bjöd på den. Sen satt vi o snacka lite.
Sen efter de så passa ja på att springa bort på ica o fixa hem paketet från erotikpartyt, så nu har alla sina saker här. Men måste säga att visst e man nyfiken o se vissa saker...men de ligger så väl förpackade.
Sen när ja var hemma igen så stanna binis bara ett kort tag o drog vid halv 9 för hon skulle se nån film hemma vid 9. O nu efter de natta ja min lillsnutt o sen satte jag mig här för att skriva detta.
Ska slänga mig i duschen nu hade ja tänkt, sen ska ja osså sätta mig o kolla lite tv...
Sen blir de väl sängen tidigt idag osså då man ska upp i tid imorn igen.
Take care...

Poss o Kram

Grattis ANETTE o THOMAS till er förlovning!! Era hemlisar.

*i´m out *

1 kommentarer:

Nenniz sa...

Tack gumman ;) *hihi* Kul att de vill ringa dig mer som vikarie, glaad för din skull vännen. Grattis!! Skönt det går bra. Pussen <3